Чи є звернення через чат-бот письмовим та реєстрація обов'язкова
Так, звернення через чат-бот можна вважати письмовим зверненням, а точніше – електронним зверненням, оскільки воно надсилається з використанням засобів електронного зв'язку через мережу Інтернет.
Законодавство України дозволяє надсилати звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) – ч. 6 ст. 5 Закону «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#n28).
Звернення, що надходять через чат-бот, реєструються у встановленому порядку, що забезпечує їх обробку та розгляд згідно з законодавством.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи має право працівник на додатковий день відпочинку
Як зареєструвати виробничі потужності для ФОП на загальній системі
Визначення страхового стажу для лікарняних: важливі нюанси
Потрібна допомога для вирахування страхового стажу для лікарняних, щоб % правильно застосувати …

