Документи для передачі в архів: вимоги та шаблон акту
До архівної організації передаються такі документи:
- установчі документи (статут, рішення про створення підприємства, зміни до установчих документів);
- виписки та витяги з державного реєстру юридичних осіб;
- накази з основної діяльності;
- кадрові накази;
- трудові договори;
- цивільно-правові угоди про надання послуг, виконання робіт і т.д.;
- положення про відокремлені підрозділи, відділення, відділи, сектори;
- посадові інструкції працівників;
- штатний розпис;
- колективний договір;
- документи про виплату зарплати, авансів, премій;
- табелі, довідки, протоколи, що стосуються питань охорони праці.
Докладний перелік документів наведений у Переліку від 14.03.2013 № 430/5 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0428-13#Text
Оформлення справ здійснюється відповідно до вимог ч.2 рохділу VI Правил від 18.06.2015 № 1000/5 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15#n641
Для передачі документів підприємство повинне скласти описи справ за встановленими формами, погодити їх з архівною установою та передати документи за актом приймання-передачі.
Зразок: Акт про приймання-передавання документів установи на постійне зберігання
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бронювання власників ТОВ: чи можливо забронювати обох
Облік щомісячних платежів ПДВ: витрати або податковий кредит
Чи потрібно нараховувати ПДВ при списанні кредиторської заборгованості
Коригування податкової накладної після скасування акта: що робити
Включення ПДВ в кредит при оплаті в неробочий день
Чи може ФОП на спрощеній системі надавати послуги нерезидентам
Документи для кадрів на ФОП: обов'язки та штрафи за недотримання
Співпраця з ФОП: реклама освітніх програм та комунікація
ПДВ на подарунки: податкові накладні та ПДФО для працівників
Перехід на загальну систему: ПДВ за січень і лютий
ПДВ: Чи можливе блокування нульового РК на неплатника
ПДВ при списанні товарів: що потрібно знати про процедуру
Укладання двомовного договору для ФОП з нерезидентом: нюанси
ФОП 3 група (5%) надає послуги компанії нерезиденту та має …
Чи може ФОП перевести кошти на рахунок Wise
Визначення днів для компенсації відпустки при звільненні працівника
Правила заповнення податкової накладної на реекспорт товарів
Частина імпортованого товару не розмитнилась через перевірку Держпродспоживслужби, деякий час знаходилась …

