Нормативні акти та типова номенклатура справ для університетів
1. При розробці номенклатури справ для державного закладу університету в Україні слід керуватися такими основними нормативно-правовими актами:
- наказ Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15#Text - Це основний документ, який встановлює загальний порядок складання номенклатури справ для всіх юридичних осіб, а також визначає її мету, зміст та терміни зберігання документів.
- наказ Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року №578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0571-12#Text . - Цей перелік містить зразки типових документів, що створюються в установах, із зазначенням строків їх зберігання, і є орієнтиром для формування справ.
2.Чи є типова номенклатура справ для закладу освіти 4 рівня акредитації?
Окремої універсальної типової або примірної номенклатури справ саме для закладів вищої освіти (ЗВО) IV рівня акредитації (університетів) на державному рівні не затверджено. Примірні номенклатури справ розробляються державними архівними установами та профільними міністерствами (Міністерством освіти і науки України та Міністерством юстиції України) і слугують основою для розробки індивідуальної (зведеної) номенклатури справ конкретного закладу.
Університет, як заклад освіти IV рівня акредитації, використовує відповідну примірну номенклатуру як методологічну базу, адаптуючи її до своєї унікальної структури та специфіки діяльності. При цьому обов'язково враховуються всі вищезгадані нормативно-правові акти.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бронювання власників ТОВ: чи можливо забронювати обох
Облік щомісячних платежів ПДВ: витрати або податковий кредит
Чи потрібно нараховувати ПДВ при списанні кредиторської заборгованості
Оплата добових при закордонному відрядженні: нюанси та нормативка
Підготовка ФОП до обов’язкової реєстрації платником ПДВ у 2026 році
Як ФОП правильно оформлює накази про робочий час
Коригування податкової накладної після скасування акта: що робити
Включення ПДВ в кредит при оплаті в неробочий день
Чи може ФОП на спрощеній системі надавати послуги нерезидентам
Оформлення стажування для працівника ФОП: поради та нюанси
ФОП 2 групи. Має торгівельне місце. Є термінал, пРРО. Планує …

