Списання принтера: чи потрібен акт та утилізація обладнання
Ні, одного акта списання недостатньо - принтер потрібно передати на утилізацію через спеціалізоване ліцензоване підприємство.
Списання оргтехніки, зокрема принтера, не обмежується лише складанням акта списання. Згідно із Законом України «Про відходи» (ст. 32, 34 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/187/98-%D0%B2%D1%80#n470), така техніка може містити небезпечні речовини, кольорові чи дорогоцінні метали, а отже, підлягає передачі на утилізацію спеціалізованому підприємству, яке має відповідну ліцензію на поводження з небезпечними відходами.
Також, якщо в техніці є компоненти з вмістом дорогоцінних металів, її слід передавати суб’єктам, включеним до офіційного реєстру підприємств, що здійснюють операції з дорогоцінними металами та камінням (згідно із Законом № 637).
Отже, після оформлення внутрішнього акта списання принтер необхідно передати на утилізацію до ліцензованої організації. Вона повинна надати підтверджуючі документи (акт прийому-передачі, довідку про знищення/переробку), які зберігаються в обліку підприємства для підтвердження правомірного вибуття майна та дотримання вимог екологічного законодавства.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бронювання власників ТОВ: чи можливо забронювати обох
Облік щомісячних платежів ПДВ: витрати або податковий кредит
Чи потрібно нараховувати ПДВ при списанні кредиторської заборгованості
Оплата добових при закордонному відрядженні: нюанси та нормативка
Підготовка ФОП до обов’язкової реєстрації платником ПДВ у 2026 році
Як ФОП правильно оформлює накази про робочий час
Коригування податкової накладної після скасування акта: що робити
Включення ПДВ в кредит при оплаті в неробочий день
Чи може ФОП на спрощеній системі надавати послуги нерезидентам
Оформлення стажування для працівника ФОП: поради та нюанси
ФОП 2 групи. Має торгівельне місце. Є термінал, пРРО. Планує …

