Зміни в постанові про резидентів Дія.Сіті для стартапів
Так, зміни стосуються підприємств, які набули статусу резидента Дія Сіті відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №1667 за спрощеною процедурою (стартапів), а не всіх резидентів Дія Сіті.
З 15.11.2025 Постановою № 1475 внесено доповнення до Порядку № 76:
"Підприємство, яким набуто статус резидента Дія Сіті відповідно до частини третьої статті 5 Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні", до звернення додає:
підтвердні документи щодо виконання ним вимог, визначених пунктом 1 частини другої статті 13 Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні", а також засвідчені керівником копії правочинів та первинних документів, що підтверджують отримання підприємством за підсумками трьох повних місяців, наступних за місяцем набуття статусу резидента Дія Сіті, доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та роялті (якщо такі суми роялті не враховано у дохід від реалізації продукції), та/або грантів, та/або інвестицій - у розмірі не менше ніж еквівалент 20000 (двадцять тисяч) євро за офіційним курсом гривні щодо євро, встановленим Національним банком України станом на 1 січня поточного календарного року;
або
підтвердні документи щодо виконання ним вимог, передбачених частиною третьою статті 13 Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні". Йдеться про незалежний аудиторський висновок, який додається до річного звіту про відповідність.
Зверніть увагу! Йдеться суб’єктів, які стали резидентом Дія Сіті за спрощеною процедурою (частина третя статті 5 Закону про Дія Сіті).
Тобто якщо стартап вже має статус критичності, то очевидно, що мова йде не про новостворений стартап. Тому для підтвердження критичності потрібно подавати ті документи (з оновленими даними), на підставі яких було надано критичність.
Статус критично важливого підприємства для резидента Дія Сіті: для кого діють зміни з 15.11.2025 https://7eminar.ua/news/14618-status-kriticno-vazlivogo-pidprijemstva-dlya-rezidenta-diya-siti-dlya-kogo
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бронювання власників ТОВ: чи можливо забронювати обох
Облік щомісячних платежів ПДВ: витрати або податковий кредит
Чи потрібно нараховувати ПДВ при списанні кредиторської заборгованості
Оплата добових при закордонному відрядженні: нюанси та нормативка
Підготовка ФОП до обов’язкової реєстрації платником ПДВ у 2026 році
Як ФОП правильно оформлює накази про робочий час
Коригування податкової накладної після скасування акта: що робити
Включення ПДВ в кредит при оплаті в неробочий день
Чи може ФОП на спрощеній системі надавати послуги нерезидентам
Оформлення стажування для працівника ФОП: поради та нюанси
ФОП 2 групи. Має торгівельне місце. Є термінал, пРРО. Планує …

