Законодавчі обмеження на використання печатки підписами працівників підприємства
З 2017 року підприємства мають право самостійно вирішувати, чи проставляти на документах печатку чи ні.
У ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text) серед обов’язкових реквізитів первинного документа печатка не названа.
У п. 2 4 Положення № 88 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0168-95?find=1&text=%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D1%8E#w1_1) зазначено, що: «підпис може бути скріплений печаткою».
Із цього можна дійти висновку про те, що підприємство самостійно вирішує, коли проставляти печатку на первинному документ (і чи проставляти взагалі).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бронювання власників ТОВ: чи можливо забронювати обох
Облік щомісячних платежів ПДВ: витрати або податковий кредит
Чи потрібно нараховувати ПДВ при списанні кредиторської заборгованості
Оплата добових при закордонному відрядженні: нюанси та нормативка
Підготовка ФОП до обов’язкової реєстрації платником ПДВ у 2026 році
Як ФОП правильно оформлює накази про робочий час
Вибір способу оплати в фіскальному чеку для Глово
ресторан співпрацює з сервісом доставки глово: клієнти оплачують за замовлення …
Коригування податкової накладної після скасування акта: що робити
Включення ПДВ в кредит при оплаті в неробочий день
Чи може ФОП на спрощеній системі надавати послуги нерезидентам
Оформлення стажування для працівника ФОП: поради та нюанси
ФОП 2 групи. Має торгівельне місце. Є термінал, пРРО. Планує …

