Алгоритм працевлаштування інвалідів при наявності 7 працівників
З 1 січня 2026 року для роботодавців буде встановлений такий норматив працевлаштування осіб з інвалідністю:
- від 8 до 25 працівників за квартал – одне робоче місце для особи з інвалідністю.
- понад 25 працівників за квартал – 4% середньооблікової чисельності штатних працівників за квартал.
Якщо чисельність працівників перевищила 8, то потрібно:
Крок 1. Створити (виділити) робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю. У штатному розписі повинна з’явитися вакантна (незайнята) штатна одиниця (або її частина), на яку ви плануєте працевлаштувати особу з інвалідністю.
Крок 2. Проінформувати центр зайнятості про створені ним робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю шляхом подання форми № 3-ПН (зробіть позначку про те, що ви хочете працевлаштувати саме особу з інвалідністю).
Роботодавець зобов’язаний створити робочі місця для осіб з інвалідністю, але обов’язку здійснювати пошук таких осіб він не має. Такий обов’язок пошуку осіб з інвалідністю покладений на Державну службу зайнятості.
Роботодавець лише забезпечує працевлаштування осіб з інвалідністю, тобто оформляє на роботу відповідно до вимог трудового законодавства осіб з інвалідністю, що прибули для працевлаштування (самостійно звернулися до нього) або направлені з відповідного центру зайнятості.
Але підприємство може і самостійно здійснювати пошук осіб з інвалідністюю
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …
Питання щодо КВЕД та податкових ризиків для ФОП і ТОВ
Обов'язок нарахування компенсуючих ПЗ при знищенні товару війною
Особливості обліку ПДВ при змішаній діяльності підприємства
Два ПРРО для одного договору оренди: чи подавати 20-ОПП
Зорієнтуйте будь ласка, ФОП орендує 2 різних приміщення у торговому …

