Як виправити помилку «Невірний підпис - сертифікат відсутній в реєстрі» у квитанції №1

Для усунення помилки «Невірний підпис - сертифікат відсутній в реєстрі» у квитанції №1 платнику податків слід перевірити актуальність використаного КЕП у розділі «Налаштування» Е–кабінету, скористатися чинним ключем або виготовити новий у разі втрати чи пошкодження попереднього. Після цього потрібно надіслати перший е–документ, підписаний новим КЕП, та перевірити у квитанції №1 статус «Суб’єкт став суб’єктом електронного документообігу»

1017

Головне управління ДПС у Львівській області інформує, що для усунення помилки платнику податків необхідно перевірити:


  1. який ключ кваліфікованого електронного підпису (далі ‒ КЕП) використовується;
  2. інформація про кваліфікований електронний підпис, який є чинним для підписання документів під час надсилання звітності, запитів, заяв, листів тощо, є у розділі «Налаштування» Електронного кабінету (доступний при натисканні правою клавішею мишки на ім’я та прізвище посадової особи, яка зайшла у Електронний кабінет, у правому верхньому куті інтерфейсу);
  3. скористатися чинним ключем;
  4. якщо цей ключ втрачено чи пошкоджено, то необхідно відкликати сертифікат згідно з порядком, який визначається регламентом роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, що видав відповідний сертифікат;
  5. виготовити новий кваліфікований електронний підпис;
  6. надіслати перший будь-який електронний документ у встановленому форматі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» через Електронний кабінет, підписавши новим КЕП;
  7. у квитанції №1 перевірити, чи зазначено, що «Суб’єкт став суб’єктом електронного документообігу».


Джерело: ДПС

1017

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

4

6

17

1273

16

5831

40454

46

39

101

8907

75

3524

496

587

36

54

1085

20

11