Головне управління ДПС у Львівській області інформує, що для усунення помилки платнику податків необхідно перевірити:
- який ключ кваліфікованого електронного підпису (далі ‒ КЕП) використовується;
- інформація про кваліфікований електронний підпис, який є чинним для підписання документів під час надсилання звітності, запитів, заяв, листів тощо, є у розділі «Налаштування» Електронного кабінету (доступний при натисканні правою клавішею мишки на ім’я та прізвище посадової особи, яка зайшла у Електронний кабінет, у правому верхньому куті інтерфейсу);
- скористатися чинним ключем;
- якщо цей ключ втрачено чи пошкоджено, то необхідно відкликати сертифікат згідно з порядком, який визначається регламентом роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, що видав відповідний сертифікат;
- виготовити новий кваліфікований електронний підпис;
- надіслати перший будь-який електронний документ у встановленому форматі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» через Електронний кабінет, підписавши новим КЕП;
- у квитанції №1 перевірити, чи зазначено, що «Суб’єкт став суб’єктом електронного документообігу».
Джерело: ДПС