ІТС або інформаційно-технологічний супровід – це підтримка розробником систем автоматизації (Спілки Автоматизаторів Бізнесу – САБ) та партнерами розробника користувачів ліцензійних програмних продуктів. Полягає вона в забезпеченні роботи програми відповідно до вимог законодавства, у виправлені помилок та розвитку існуючого функціоналу, а також у всебічній консультаційній допомозі в освоєнні та ефективному використанні рішень з автоматизації.
Які послуги включає супровід ІТС:
- випуск оновлень – швидка реакція на законодавчі зміни є надважливою для бухгалтерів та підприємств загалом, тому розробник своєчасно реагує випуском нових релізів, в яких враховані нововведення (нові форми податкових накладних, Додатку 2, декларацій, зміни розміру податків та інш.);
- надання фахових консультацій щодо роботи в програмі: в телефонному форматі, через email, з віддаленим підключенням, в офісі клієнта;
- щомісячні роботи фахівця з BAS для налаштування програми, встановлення оновлень, доопрацювань функціоналу відповідно до побажань клієнта (роботи програміста BAS);
- доступ до методичних інформаційних матеріалів (інструкцій та консультацій) щодо ведення обліку в різних конфігураціях програм BAS;
- безоплатний доступ до FREDO Звіт (локальної версії на одну організацію) для подачі звітності в електронному форматі;
- безкоштовна участь в вебінарах та семінарах з актуальних бухгалтерських питань, доступ до закритого відеокаталогу минулих заходів та багато іншого.
Зазначимо, що даний перелік є неповним. За посиланням ви можете дізнатися весь список сервісів та послуг. Проте короткий огляд основних переваг допоможе вам сформувати розуміння складових ІТС.
Які є тарифи супроводу?
Існують такі варіанти супроводу:
1. ІТС ТЕХНО – включає лише можливість отримувати оновлення;
2. ІТС ПРОФ – тариф, який забезпечує базовий пакет послуг, необхідний будь-якому бухгалтеру:
- оновлення;
- доступ до методичних інформаційних матеріалів (інструкцій та консультацій);
- Лінію підтримки для отримання відповідей на свої запитання;
- консультації аудитора;
- безоплатний доступ до FREDO Звіт;
- безкоштовну участь в вебінарах та перегляд минулих записів та інші послуги.
3. спеціальні тарифи: ІТС РЕТРО (для «Управління торговим підприємством» і «Управління виробничим підприємством») та ІТС Галузевий (для галузевих програм), які враховують специфіку конкретних немасових продуктів.
В СОФТКОМі супровід не обмежується пакетами ІТС від розробника. Крім вищеперелічених, в нашій компанії є можливість оформити такі тарифні пакети супроводу:
- ОПТИМА чи ПРЕМІУМ – включають всі послуги тарифа ПРОФ + додатково години робіт програміста для доопрацювань, нижчу вартість години поза пакетом, інші знижки та можливості.
Яка вартість супроводу?
Ціна супроводу залежить від обраного тарифного пакету та періоду, на який оформлюється договір супроводу. Чим він довший, тим меншою буде вартість одного місяця. За умов безперервного продовження супроводу діють знижки за програмою лояльності.
Чи дійсно супровід є необхідним?
Так! Без супроводу жоден партнер САБ не має права вас обслуговувати, ні інформаційно, ні технологічно. Ви не зможете отримувати офіційні оновлення (такі, за які несе відповідальність розробник). Звичайно, решта ІТС сервісів також є доступними за умов наявності діючого договору супроводу.
Як обрати оптимальний тариф супроводу BAS?
Вибір залежить від ваших потреб, існуючих та запланованих доопрацювань, кількості баз, користувачів та інших факторів.
Скористайтеся спеціальним сервісом підбору супроводу >>> Підбір тарифу ІТС. Або звертайтеся до компанії СОФТКОМ за тел.: 067 516 84 68, 044 50 141 50
Хто надає супровід?
Як і з супроводом будь-якої програми, підтримкою рішень BAS займаються фахівці даної сфери. З глибокими знаннями, досвідом та відповідними сертифікатами від розробника.
Підтримку BAS надають члени САБ – це понад 300 компаній з усіх куточків України.
Категорично не радимо звертатися до сторонніх організацій та інших осіб, які не є членами Спілки. Ви ризикуєте втратами грошей, часу, інформації, адже будете надавати доступ до своїх конфіденційних даних тим, хто не буде нести жодної відповідальності за будь-які помилки в програмі та завдані вам збитки.
Як обрати партнера для супроводу своєї програми автоматизації?
Поставтеся до питання комплексно та врахуйте такі критерії:
1. Приналежність партнера до Спілки (можна перевірити завдяки офіційному сайту САБ) та наявність сертифіката «Центра супроводу».
З-поміж всіх членів САБ лише 16 компаній пройшли спеціальну сертифікацію та підтвердили свою відповідність найвищим стандартам надання супроводу клієнтам. Зверніть увагу саме на них.
2. Власна Лінія підтримки.
Тут важливо зазначити, що ви можете звертатися за консультацією до розробника, але наявність у партнера власної Лінії підтримки є безумовним плюсом на його користь. Особливо коли відповідь вам необхідна тут і зараз.
3. Кількість сертифікованих фахівців.
Чим їх більше, тим краще! Ваші запити будуть швидко та якісно опрацьовуватися за будь-яких обставин, а отже елементарні хвороба чи відпустка спеціаліста жодним чином не вплинуть на вас.
4. Можливість спробувати ІТС.
Під час придбання програми BAS користувачам надається 3 місяці супроводу рівня ПРОФ безкоштовно, що є чудовим підґрунтям для старту роботи в новій програмі. Якщо ж програма у вас вже давно, то зверніть увагу на партнерів, які надають можливість провести тест-драйв своїх послуг в складі супроводу. Таким чином ви зможете прийняти виважене рішення з урахуванням власного досвіду.
Компанія СОФТКОМ надає таку можливість! Протягом першого місяця співпраці ви маєте право відмовитися від супроводу та повернути всі кошти, якщо обслуговування вас не задовільнить.
СОФТКОМ є членом САБ та посідає 1 місце в рейтингу серед всіх партнерів, а також має:
- понад 25 років досвіду;
- сертифікати «Центра супроводу», «Центра ERP», «Центра сертифікованого навчання», ISO 9001 та інші;
- власну Лінію підтримки, де вас консультуватимуть фахівці з досвідом в бухгалтерській сфері;
- великий штат сертифікованих спеціалістів (консультантів, аналітиків, програмістів);
- програму «Гарантії якості», яка дозволяє приміряти супровід без ризику для вашого гаманця.
З СОФТКОМ ви отримаєте найкращий супровід ІТС!
Звертайтеся за всіма питаннями: 067 516 84 68, 044 50 141 50 або через офіційний сайт.