Як перетворити «Сарафанне радіо» в якісний канал продажу

Перетворення «сарафанного радіо» на ефективну партнерську програму це тривала і кропітка праця. Основні рекомендації: створювати системні партнерства, підтримувати контакти з «людьми-хабами», мотивувати партнерів фінансово та забезпечувати прозорість у відстеженні бонусів. Такий підхід дозволяє зберігати зв’язок із клієнтами, підвищувати їхню лояльність та значно збільшувати прибуток бізнесу

Дуже цікавий і корисний вебінар для підприємців провів Михайло Гайчук, співзасновник міжнародної консалтингової компанії GDC, який має 18-річний досвід у продажах та спеціалізується на побудові та масштабуванні ефективних відділів продажів.


Говорили про те, як перетворити «сарафанне радіо» в якісний канал продажу.


Ділимося нашими основними інсайтами:


  1. сарафанне радіо потрібно перетворювати в системне партнерство
  2. варто створювати «культуру подяки за рекомендації, які приносять прибуток»
  3. цінними є контакти з «людьми–хабами» (люди, що мають велику кількість корисних контактів) 
  4. клієнти йдуть до того, про кого пам’ятають, тому важливо постійно бути на зв’язку
  5. партнери мають чітко розуміти, як представити вашу компанію іншим
  6. найважливішою є цінність, яку отримає ваш клієнт
  7. фінансова мотивація партнера: зміна парадигми сприйняття відсотку від прибутку за надану рекомендацію
  8. прозора звітність та відстежування бонусів є важливим аргументом партнерства


Михайло Гайчук підсумував:

Значна сума грошей та безліч можливостей втрачаються, якщо «сарафанне радіо» не перетворити на партнерську програму

Джерело: Спілка Українських Підприємців