Дуже цікавий і корисний вебінар для підприємців провів Михайло Гайчук, співзасновник міжнародної консалтингової компанії GDC, який має 18-річний досвід у продажах та спеціалізується на побудові та масштабуванні ефективних відділів продажів.
Говорили про те, як перетворити «сарафанне радіо» в якісний канал продажу.
Ділимося нашими основними інсайтами:
- сарафанне радіо потрібно перетворювати в системне партнерство
- варто створювати «культуру подяки за рекомендації, які приносять прибуток»
- цінними є контакти з «людьми–хабами» (люди, що мають велику кількість корисних контактів)
- клієнти йдуть до того, про кого пам’ятають, тому важливо постійно бути на зв’язку
- партнери мають чітко розуміти, як представити вашу компанію іншим
- найважливішою є цінність, яку отримає ваш клієнт
- фінансова мотивація партнера: зміна парадигми сприйняття відсотку від прибутку за надану рекомендацію
- прозора звітність та відстежування бонусів є важливим аргументом партнерства
Михайло Гайчук підсумував:
Значна сума грошей та безліч можливостей втрачаються, якщо «сарафанне радіо» не перетворити на партнерську програму
Джерело: Спілка Українських Підприємців