«Пакунок школяра» погоджено, а коштів немає: як отримати виплату

Батьки першокласників стикаються з тим, що виплати «Пакунок школяра» затримуються навіть після погодження заявок у Дії. Причиною є тимчасові технічні нюанси: вони пов’язані з уточненням фінансування програми. Фахівці Дії запевняють, що кошти будуть нараховані, як тільки система завершить перевірку отримувачів. Якщо послуга взагалі недоступна то варто звернутися до школи, що перевірили дані в системі АІКОМ-2

13847

Багато користувачі скаржаться в коментарях, що виплати не надходять, навіть якщо вже минуло більше 14 днів із дня погодження заявки на отримання виплати «Пакунок школяра». І з такою ситуацією стикнулося багато громадян, що підтверджується численими коментарями в телеграм-каналі Дії.


Що трапилося і коли отримають кошти батьки першачків фахівці Дія надають наступну консультацію:

«Наразі можливі тимчасові затримки з нарахуванням виплат, вони пов’язані з уточненням фінансування програми. Зараз триває перевірка отримувачів, тому процес може зайняти певний час. Але не варто хвилюватися – якщо ваша заява подана та погоджена, кошти обов’язково надійдуть найближчим часом»


18 серпня 2025 року було запущено послугу оформлення «Пакунок школяра» через «Дію». Редактори 7eminar спробували оформити виплату і отримали повідомлення, що інформація про дитину ще не внесена до електронної системи управління освіти або внесена з помилкою.


Покрокова інструкція отримання послуги в Дії» тут.



І з такою ситуацією стикнулося багато громадян, що підтверджується численими коментарями в телеграм-каналі Дії.


Шляхи вирішення проблеми з відсутністю даних про дитину у реєстрі від техпідтримки Дії


  1. Дія є технічним адміністратором послуги.
  2. Працівники закладів освіти здебільшого повертаються з щорічних відпусток у середині серпня. До цього часу технічна команда АІКОМ-2 (шкільний реєстр) здійснювала налаштування середовищ, на яких розгорнуто систему, та виправляла помилки у функціоналі, щоб забезпечити можливість закладам освіти увійти до системи й внести дані про першокласників.
  3. Лише після підтвердження від технічної команди про завершення всіх необхідних виправлень МОН може надсилати листи з алгоритмом взаємодії щодо зарахування першокласників.
  4. Ідентифікатором, за яким діти підтягуються із реєстру, є РНОКПП одного з батьків чи опікунів, який школа повинна внести при зарахуванні першачка:
  5. якщо школа підтверджує, що дитина зарахована, але в послузі її немає варто зачекати.
  6. якщо школа не знає, що потрібно вносити РНОКПП відповідні інструкції будуть надіслані Міністерством освіти школам.


Чому запустили проєкт без повного наповнення бази?


Як повідомляють фахівці, що

Наразі АІКОМ-2 наповнений 50%, тому ми разом з партнерами запустили послугу, щоб вже 110 тисяч діток-першачків могли податись на послугу. Та поступово усі інші отримають, коли заклади освіти за інструкцією МОН до кінця серпня внесуть їх.

Зверніть увагу, що оновлення відбувається не в реальному часі, і відображення змін може тривати до 7 днів

Джерело: Дія


Читайте більше:


«Пакунок школяра»: покроковий алгоритм отримання через «Дію»

«Пакунок школяра»: як отримати кошти та де їх витратити

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

13847

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі50
0/700
Добрий день. Оформила пакунок школяра у пенсійному фонді,погоджено 29.09,але виплат не має на сьогоднішній день. В пенсійному повідомили,що нарахування присвоєно. Коли будуть кошти?
Відповісти
Вітаю! Фахівці Дія надають наступну консультацію:
"Наразі можливі тимчасові затримки з нарахуванням виплат, вони пов’язані з уточненням фінансування програми.

Зараз триває перевірка отримувачів, тому процес може зайняти певний час.
Але не варто хвилюватися — якщо ваша заява подана та погоджена, кошти обов’язково надійдуть найближчим часом"

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Показати всі (2)
Добрий день. Заяву на пакунок школяра погоджено в дії 13 жовтня. Кошти не надійшли. Зверталась в пенсійний, сказали вони не бачуть мою заяву взагалі. Що робити тоді?
Відповісти
Вітаю! Фахівці Дія надають наступну консультацію:
"Наразі можливі тимчасові затримки з нарахуванням виплат, вони пов’язані з уточненням фінансування програми.

Зараз триває перевірка отримувачів, тому процес може зайняти певний час.
Але не варто хвилюватися — якщо ваша заява подана та погоджена, кошти обов’язково надійдуть найближчим часом"

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Добрий день. Заявку на «Пакунок школяра» подавала через портал Дія. Від 03.10 заявку погоджено, але виплат досі немає. Телефонувала ПФУ, вводили мій ідент.код, кажуть, що ми нічого не бачимо, чекайте. Як зрозуміти скільки часу чекати і де можна це зʼ ясувати
Відповісти
Вітаю! Спробуйте дізнатись інформацію по ІПН чоловіка у ПФУ, якщо заявку погоджено, то виплати надходять через 14 днів після схвалення. Радимо звернутися ще раз до ПФУ із запитом.

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Показати всі (1)
Добрий день! Дзвонила в Контакт-центр, щоь дізеатись чи після оновлення і змін в доуументі підтянулись данні на отримання Пакунку школяра, то за моїм ідентифікаційним не підтянулися данні, а коли ввели Свідоцтво литини, то підтянулися і мої і батька дитини. За таким алгоритмом можна підходити подавати документи на отримання до ПФУ?
Відповісти
Вітаю! Так. Також можете перевірити чи доступна ця послуга в Дії в батька дитини, щоб оформити онлайн.

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
У батька заблокована картка приват,через виконавчу службу.Чи можуть через це заблокувати заблокувати Пакунок школяра?
Відповісти
Вітаю!
Виконавець бачить, що приходять кошти, але не бачить звідки. Тому, ці кошти можуть бути заблоковані також. Варто, щоб гроші отримала мати (якщо таке можливе).
*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Подала заявку її затвердили і пройшло більше 14 днів а грошей нема. Що робити?
Відповісти
Вітаю!
Радимо звернутися до ПФУ за консультацією. Кошти повинні надійти через 14 днів після погодження.

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Подала на выплату пакунок школяра, 15 вересня, Через пенсійний фонд
Кошти не надійшли, хоча на сайті ПФУ в мої зверненнях пише, що погоджено25.09.2025
А сьогодні вже 12.09.Що з цим робити, чому кошти неинадійшли
Відповісти
Вибачте сьогодні 12.10 вже а коштів немає
Відповісти
Показати всі (1)
Доброго дня неможу оформи пише звернутися до школи,там запевняють що все норм В пенсійному кажуть що не зареєстровані.Що робити куди звернутися.Ми ВПО чи може це впливати.
Відповісти
Вітаю!
ПФУ каже, що в школі учня не зареєстровано? Можливо, документи в Дія не підтягнулися ще через те що ви - ВПО.
Ви можете спробувати звернутися:
- Гаряча лінія Кабміну: 15 45
- Гаряча лінія Офісу уповноваженого з питань ВПО: +38 (066) 813-62-39

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Хочу запитати стосовно двійнят. Оформили обох 9 вер, 12 вересня прийшли кошти на 1 дитину - і все. Картку вказувала одну. Можливо треба було різні?
Відповісти
Вітаю!
Радимо уточнити в Вашому ПФУ. Можливо"програма" порахувала дітей, як одну дитину, на жаль з двійнятами таке буває.
*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Добрий день, школа подала дані ,а вони не відображаються,в пенсійному фонді не можливо подати заяву на пакунок,так як нема даних в базі.Що робити?
Відповісти
Вітаю! Дані оновлюються через тиждень після подання школою. Якщо цей термін вже вийшов, то зверніться до школи ще раз.

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Чому вибиває в дії батькові що він може отримати пакунок школяра, а матері не вибиває в дії. Потрібно почекати , воно ще підтягне чи тільки одному з батьків так показує
Відповісти
Вітаю!
Допомога призначається одному з батьків або законному представнику учня, який є громадянином України. Тобто, якщо призначено батькові, то мати вже не може отримати.
*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Це вже вересень, а в дії всеодно вибиває що послуга не доступна, дирекція школи ж запевняє що вони подали ще в липні і щоразу оновлюють дані, але результату я не бачу. Так і кінець пакунку школяра наступить і деякі люди і я не зможуть отримати допомогу.
Відповісти
Вітаю!
Дякуємо за Ваш коментар. Сподіватимемося, що програма запрацює. *Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Пише послуга недоступна
Відповісти
Вітаю! Зверніться до своєї школи зі своїм РНОКПП.

Ідентифікатором, за яким діти підтягуються із реєстру, є РНОКПП одного з батьків чи опікунів, який школа повинна внести при зарахуванні першачка:
• якщо школа підтверджує, що дитина зарахована, але в послузі її немає – варто зачекати.
• якщо школа не знає, що потрібно вносити РНОКПП – відповідні інструкції будуть надіслані Міністерством освіти школам.

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Добрий вечір кошти надійшли але на карту дія не зараховані що робити??? Пише виконано знизу соціальна виплата 5000 а на карті 00
Відповісти
Вітаю! Радимо ознайомитися з матеріалом Як будуть зараховуватись кошти на Дія.Картка за програмою «Пакунок школяра»

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Если счёт арестован как пользоваться пакунком школяра,пакунок школяра оформлен карта тоже
Відповісти
Вітаю!
Радимо ознайомитися з наступною інформацією: https://7eminar.ua/news/2297-arest-raxunku-shho-robiti
*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Доброго дня
В Дії пише, що заявку погоджено, а кошти не надходять.
Відповісти
Добрий вечір. Кошти надійдуть протягом 14 днів після опрацювання заявки. Про це ми писали тут https://7eminar.ua/news/9902-pakunok-skolyara-yak-otrimati-kosti-ta-de-yix-vitratiti
Відповісти
Доброго дня хочу оформити пакунок малюка мені пише реєстер недоступний
Відповісти
Вітаю!
Зв'яжіться з техпідтримкою Дії, або Ви також можете подати заяву в ПФУ.
При собі потрібно мати:

– паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
– податковий номер одного з батьків (якщо відмова відмітка про це у паспорті);
– свідоцтво про народження дитини;
– рахунок, відкритий в уповноваженому банку.

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
В мене пише що послуга недоступна, але інші мами з класу дитини вже оформили ....в чому проблема?
Відповісти
Доброї ночі. Зв'яжіться з техпідтримкою Дії.
Відповісти
Хочу подати заявку на пакунок школяра
Відповісти
Вітаю! Саме в застосунку Дія оформити послугу можливо, якщо маєте закордонний біометричний паспорт або ID-картку. Проте ви також можете подати заяву в ПФУ.
При собі потрібно мати:

– паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
– податковий номер одного з батьків (якщо відмова відмітка про це у паспорті);
– свідоцтво про народження дитини;
– рахунок, відкритий в уповноваженому банку.

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Просить Дія ID паспорт,а в мене звичайний,книжечкою...що робити підкажіть будь ласка?
Відповісти
Вітаю! Саме в застосунку Дія оформити послугу можливо, якщо маєте закордонний біометричний паспорт або ID-картку. Проте ви також можете подати заяву в ПФУ.
При собі потрібно мати:

– паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
– податковий номер одного з батьків (якщо відмова відмітка про це у паспорті);
– свідоцтво про народження дитини;
– рахунок, відкритий в уповноваженому банку.

*Отримуйте безлімітні консультації щодня – відповідаємо від 15 хвилин! А вебінари та курси допоможуть завжди бути в курсі актуальних змін. Передплачуйте тариф «Професіонал» зі знижкою https://7eminar.ua/subscribe
Відповісти
Показати всі (2)

24

31

24

23

27

82

39

28

175

9

67

91

3217

57

367

49

24

4082

38

37