Організація філій: облік, призначення директорів та податкові нюанси
- наділяються правом виписувати податкові накладні.
Питання:
1. в Медку ці філії робити як окремі підприємства чи це можна організувати якимось іншим чином?
2. Один з призначених директорів працював на Головному підприємстві, а тепер його призначили директором філії. Його переводити чи звільняти та приймати?
Філії з окремим балансом, які самостійно сплачують податки (ЄСВ, ПДФО, місцеві податки) та мають право виписувати податкові накладні, фактично діють як окремі платники податків (хоч і не є окремими юридичними особами).
У програмі M.E.Doc для коректного ведення такого обліку та подання звітності кожну філію потрібно налаштувати як окреме підприємство
Під час відкриття філії, та призначаючи на посаду її керівника, слід внести відповідні відомості до ЄДР. Прийняття на роботу керівника філії здійснюється у звичайному порядку, так само, як інших працівників підприємства, зокрема, з наданням майбутнім працівником всіх документів, передбачених законодавством, оформленням заяви та наказу про прийняття на роботу, а також, внесенням запису про прийняття в паперову трудову книжку (за бажанням працівника). https://7eminar.ua/news/7781-kerivnik-filiyi-nyuansi-oformlennya-pri-priiomi-na-robotu
Якщо філії розташовані в тій самій місцевості, що й основне підприємство і при цьому посади працівників не змінюють, можна оформити як переміщення. Потрібно видати лише наказ на переміщення в іншій підрозділ. Адже не вважається переведенням на іншу роботу і не потребує згоди працівника переміщення його на тому ж підприємстві, в установі, організації на інше робоче місце, в інший структурний підрозділ у тій же місцевості. (ч. 2 ст. 32 КЗпП).
Якщо ж філії знаходяться в іншому населеному пункті, слід оформити, як переведення.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 КЗпП переведення на іншу роботу на тому ж підприємстві, в установі, організації, а також переведення на роботу на інше підприємство, в установу, організацію або в іншу місцевість, хоча б разом з підприємством, установою, організацією, допускається тільки за згодою працівника, за винятком випадків, передбачених у статті 33 цього Кодексу та в інших випадках, передбачених законодавством.
Отже, у випадку переведення потрібна згода працівника. Зазвичай працівники просто пишуть заяву на переведення, а роботодавці видають відповідний наказ.
Якщо це інші посади, то тільки звільнення та прийняття
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
ПДВ при поверненні коштів: облік та податкові наслідки
Чи потрібно реєструватися у фінмоніторингу для ФОП
Податки для ФОП 3-ї групи: обов'язки та звільнення у 2023 році
Прийом на роботу з протермінованим паспортом: чи можливо це
Неправильне заповнення графи 8 декларації з ПДВ для ФОП
Алгоритм дій при надмірній сплаті ЄСВ за зарплату
Як правильно розрахувати витрати на відрядження за кордон
Як правильно врахувати дохід ФОП для переходу на ПДВ
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Розрахунок середньоденного заробітку при виході в декретний відпустку
Мінімальний оклад у 2026 році: прожитковий мінімум чи ЄТС
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Виправлення податкового зобов'язання при запізнілій реєстрації РК
Оплата відпустки по догляду за дитиною: обов'язки роботодавця
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …

