Списання картриджа: чи є порушення в бухгалтерських операціях
Так, у випадку продажу картриджа разом із принтером доцільно зазначити це в специфікації або окремо вказати в накладній та акті, щоб уникнути ризику помилкового списання витрат.
У ситуації, коли підприємство продало обладнання (наприклад, принтер) у комплекті, і окремо було докуплено картридж, який не зазначено в специфікації до договору, але фактично його було передано разом із принтером, бухгалтерський облік має бути узгоджений із фактичними обставинами продажу. Якщо картридж було фактично передано замовнику в складі комплекту, але не відображено в первинних документах (накладній, акті приймання-передачі), списання його на витрати може вважатися помилковим.
Щоб уникнути порушень, рекомендується або включити картридж до специфікації як складову комплекту до принтера (зазначати принтер і два картриджа) або окремо зазначити його у видатковій накладній та акті приймання-передачі, які оформлюються при передачі обладнання замовнику.
Звісно, якщо немає можливості внести зміни до документів, погоджених із Замовником, підприємство може оформити внутрішній наказ про комплектацію та підготовку принтера до продажу в певній комплектації до дати реалізації. Проте слід враховувати, що такий документ є одностороннім і може викликати сумніви щодо його доказової сили.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Порушення при виплаті зарплати та компенсації за відпустку
Чи потрібно доплачувати ЄСВ для працівниці на лікарняному
Вирахування зарплати сумісника під час війни: юридичні нюанси
Чи потрібен звіт про прийняття працівників для фізосіб
Чи потрібно заповнювати зворотну сторону електронного лікарняного
Чи сплачує пенсіонер з ФОП 3 групи єдиний соціальний внесок
Есв сплачується фопом 3 група, якщо він пенсіонер 3 групи? Дякую

