Сканування дублікату трудової книжки: чи потрібно це робити
Так.
Дублікат трудової книжки видається у разі її втрати чи знищенню, і оформлюється у відповідності до Інструкції № 58 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0110-93#Text.
Хоч офіційного роз'яснення від ПФУ щодо відсутності обов'язку роботодавця передачі скан-копій чи оцифрування паперових трудових книжок працівників - пенсіонерів немає, проте на місцях фахівці ПФУ дотримуються думки, що паперові трудові книжки працівників-пенсіонерів сканувати і передавати до ПФУ/оцифровувати не потрібно. Причина в тому, що щодо таких працівників Пенсійний фонд отримав відповідні відомості про їх трудову діяльність при оформленні пенсії.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Можливість зарахування сплачених податків після подання декларації
Перерахунок ЄСВ при поновленні довідки працівника-інваліда: що робити
Виплата лікарняних під час бронювання: важливі нюанси для підприємства
Розрахунок ЄСВ для працівника за сумісництвом з окладом 8000 гривень
Добрий день!Підприємство - ТОВ, приймає на роботу …
Включення працівника у графік відпусток під час військового стану
Види відпусток для найманих працівників ФОП та оформлення
Алгоритм відображення зарплати померлого працівника у звітності
Помилка в розрахунках лікарняного: як донарахувати недоплату
При перевідки річних розрахунків, була виявлена помилка в розрахунку суми …
Обов'язкові документи та нюанси штатного розпису і фонду зарплати
Проконсультуйте, будь ласка, який є обов'язковий документ в якому зазначається …
Порядок подання звітності при припиненні роботи ТОВ-єдинщика
Нарахування премії працівнику під час відпусток: можливості і нюанси


