Заголовок тимчасово відсутній
Щодо звітності, то якщо Ви впевнені, що будете мати завжди до M.E.Doc доступ, то можна обмежитися ним. При перевірці перевіряючі перевіряють звіти, які подані в електронному вигляді на власних ресурсах, Ваші звіти на флешці чи на папері вони не перевіряють.
Дощо електронних документів, які є у M.E.Doc, то хочемо зазначити, що достатньо M.E.Doc, але рекомендуємо вивантажити документи з форматом електронного підпису, та зберігати такі електронні копії документів на випадок неможливості доступу до сервісів.
Електронний документ, який складено відповідно до вимог чинного законодавства та містить усі необхідні реквізити, має таку ж юридичну силу, як і документ, складений у паперовому вигляді (лист ДФС від 04.01.2017 р. № 30/6/99-99-15-02-02-15 https://tax.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/print-70975.html).
Суб’єкти електронного документообігу повинні зберігати електронні документи на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність на цих носіях (стаття 13 Закону України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/851-15#n73 ).
Суб’єктами електронного документообігу є автор, підписувач, створювач електронної печатки, адресат та посередник, які набувають передбачених законом або договором прав і обов’язків у процесі електронного документообігу (ст. 1 ЗУ Про електронні документи та електронний документообіг).
Строк зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері. Отже, зберігати електронні документи потрібно протягом всього терміну передбаченого строками давності податковим законодавства для підтвердження даних звітності.
У разі неможливості зберігання електронних документів на електронних носіях інформації протягом строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері, суб’єкти електронного документообігу повинні вживати заходів щодо дублювання документів на кількох електронних носіях інформації та здійснювати їх періодичне копіювання відповідно до порядку обліку та копіювання документів, встановленого законодавством.
Законодавством не передбачено роздрукування електронних документів в обов'язковому порядку.
Однак, в разі перевірки податковий інспектор має право затребувати у вас копію електронного документа (візуальне відображення документа), тобто його роздруківку.
Як вірно зробити збереження первинних документів з кваліфікованими електронними підписами у M.E.Doc за посиланням 👉 https://medoc.ua/news/dovgostrokove-zbergannja-elektronnih-dokumentv
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
ПДВ при поверненні коштів: облік та податкові наслідки
Чи потрібно реєструватися у фінмоніторингу для ФОП
Податки для ФОП 3-ї групи: обов'язки та звільнення у 2023 році
Прийом на роботу з протермінованим паспортом: чи можливо це
Неправильне заповнення графи 8 декларації з ПДВ для ФОП
Алгоритм дій при надмірній сплаті ЄСВ за зарплату
Як правильно розрахувати витрати на відрядження за кордон
Як правильно врахувати дохід ФОП для переходу на ПДВ
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Розрахунок середньоденного заробітку при виході в декретний відпустку
Мінімальний оклад у 2026 році: прожитковий мінімум чи ЄТС
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Виправлення податкового зобов'язання при запізнілій реєстрації РК
Оплата відпустки по догляду за дитиною: обов'язки роботодавця
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …

