Заголовок тимчасово відсутній
При імпорті товару логістична компанія-нерезидент надає нам послуги по перевезенню товарів до Польщі. Виставляє інвойси на ці послуги. Зараз виставили окремо додатковий інвойс - на витрати "по зберіганню вантажу в порту" (США). Як зараз правильно провести ці додаткові витрати в обліку? Зробити акт з нерезидентом та провести? Чи може краще включити як дод.витрати до поставки до якої виникли ці витрати?
На нашу думку, якщо ці витрати увійдуть в митну вартість певної поставки (Ви будете робити аркуш коригування та збільшувати митну вартість конкретної пратії товару), то є сенс витрати на зберігання вантажу включити до первиіної вартості такого товару (або на витрати періоду, якщо того товару вже немає, він вже проданий).
Якщо ж ці додаткові витрати в митні декларації не потраплять, то їх можна списати на витрати періоду.
НПСБО 9 визначає наступне (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0751-99#Text):
"14. Не включаються до первісної вартості запасів, а належать
до витрат того періоду, в якому вони були здійснені (встановлені):
... витрати на зберігання, крім тих витрат, які необхідні у
виробничому процесі перед наступним етапом виробництва; ..."
Отже, витрати на зберігання товарів в порту можуть бути списані на витрати періоду, а не на вартість товару.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Питання щодо КВЕД та податкових ризиків для ФОП і ТОВ
Два ПРРО для одного договору оренди: чи подавати 20-ОПП
Зорієнтуйте будь ласка, ФОП орендує 2 різних приміщення у торговому …
Штрафи за готівкові розрахунки між юрособами в 2024-2025 роках
Правила вказування призначення платежу при здачі готівки в банк
Чи нараховується доплата за роботу у вихідні дні
Нарахування доплат за роботу у вихідні дні: питання
Коли враховувати кошти від факторингу як дохід ФОП
Перехід з єдиного податку на загальну систему: важливі нюанси
Питання про нарахування та утримання профспілкових внесків
З яких нарахувань утримуються профспілкові внески?
З …

