Заголовок тимчасово відсутній
На нашу думку, в цій ситуації Вам нерезидент надає послуги в рмежах своєї підприєницької діяльності.
Тому податку на репатріацію не буде - на підставі виключення пп. 141.4.1 "к" ПКУ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20250121#n10752):
"к) інші доходи від провадження нерезидентом господарської діяльності на території України, крім доходів у вигляді виручки або інших видів компенсації вартості товарів, виконаних робіт, наданих послуг, переданих, виконаних, наданих резиденту (постійному представництву іншого нерезидента) від такого нерезидента, у тому числі вартості послуг із міжнародного зв’язку чи міжнародного інформаційного забезпечення."
Первинний документ - інвойс, перекладений на українську мову.
МФУ лист від 16.02.2017 р. N 31-11410-06-5/4339:
«Оформлений належним чином рахунок-фактура (інвойс) може бути підставою для відображення в бухгалтерському обліку господарської операції з постачання товарів, робіт (послуг) без складання акта приймання-передачі тільки у разі його оплати, що підтверджується відповідними документами.
Документами, що підтверджують оплату, можуть бути платіжне доручення, розрахунковий чек, касовий чек, розрахункова квитанція, виписка з карткового рахунку, квитанція до прибуткового касового ордера тощо.
Рахунок-фактура може бути складений у паперовій або в електронній формі та повинен мати реквізити, які дають можливість ідентифікувати господарську операцію та її учасників, зокрема: назву підприємства, від імені якого складено рахунок-фактуру; назву контрагента; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь в оформленні рахунку-фактури»
Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0168-95#Text) вказує на наступне:
"1.4. Усі первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, бухгалтерська та інша звітність повинні складатись українською мовою.Документи, що є підставою для записів у бухгалтерському обліку і складені іноземною мовою, повинні мати впорядкований аутентичний переклад на українську мову."
Також МФУ в листі від 24.10.2011 № 31-08410-07-29/26066 вказує на таке:
"Относительно необходимости перевода первичных документов указываем следующее. Для бухгалтерского учета хозяйственных операций в соответствии с пунктом 1.3 Положения о документальном обеспечении записей в бухгалтерском учете, утвержденного приказом Министерства финансов Украины от 24.05.95 г. N 88, все первичные документы, учетные регистры и бухгалтерская отчетность должны составляться на украинском языке. Наряду с украинским языком может применяться другой язык в порядке, определенном статьей 11 Закона Украины "О языках в Украине". Документы, составленные на иностранном языке, которые являются основанием для осуществления записей в бухгалтерском учете, должны иметь упорядоченный аутентичный перевод на украинский язык."
Проте, чинним законодавством не визначений термін "аутентичний переклад"
За загальним визначенням "аутентичний" - переклад офіційного документа, що має однакову юридичну чинність із оригіналом відповідно до міжнародного права.
Отже, Ви маєте бути впевнені, що переклад на українську мову зроблений професійно і не містить помилок. Зробити такий переклад мають особи які володіють мовою на достатньому рівні для складання автентичного перекладу. Підтвердженням такого володіння мовою може бути наявність у перекладача відповідного диплому сертифікату, тощо.
Додатково з питань автентичності перекладів первинних документів рекомендуємо звернутися до МФУ та МЮУ
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бухгалтерські проводки для благодійного ремонту складу після війни
Запит щодо наказу та заяви на благодійну допомогу 4240
Виплата лікарняних у січні: наслідки та можливі порушення
Ситуація з лікарняними: терміни, заборгованість та фінансовий баланс
29.12.25 буде видано наказ про призначення виплати лікарняних …
Збільшення окладу: як правильно врахувати нову мінімалку
Роз’яснення щодо документації для кур'єрських доставок Нової пошти
Перехід на загальну систему: оформлення договорів та документів
Помилка у заповненні уточненої декларації з податку на прибуток
Звільнення з основної роботи: чи потрібно повідомляти про сумісництво
Виправлення помилок у декларації ФОП перед закриттям діяльності
Чи може стартап перейти на податок на виведений капітал
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок ЄСВ для працівника за сумісництвом: нові нюанси
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Оподаткування комісій за овердрафт для резидентів Дія Сіті
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …

