Ви можете сформувати та надіслати запит самостійно з порталу самообслуговування системи «HELP DESK».
Що необхідно зробити?
- Заповніть форму для реєстрації на порталі.
- Авторизуйтеся у системі «HELP DESK». Для доступу до системи потрібно ввести:
- ім’я користувача (адреса електронної поштової скриньки);
- пароль (який ви створили при реєстрації).
- Знайдіть вкладку «Каталог послуг» та сформуйте запит на обслуговування або запит про інцидент.
Технічне керівництво зовнішнього користувача порталу самообслуговування системи «HELP DESK» вже розміщено у розділі «База знань» цієї системи.
В Держмитслужбі нагадують, що Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби приймає запити від користувачів електронної транзитної системи щодо:
- несправності функціонального або технічного характеру, збоїв у роботі ЕТС та/або її складових, що вимагають здійснення технічних заходів, надання технічних консультацій для відновлення функціонування ЕТС та/або її складових;
- надання роз’яснень про особливості користування ЕТС та/або її складовими;
- надання роз’яснень про застосування процедури спільного транзиту;
- надання адміністративної допомоги у розумінні Конвенції про процедуру спільного транзиту.
Інша інформація про роботу Служби підтримки з питань спільного транзиту розміщена на вебпорталі Держмитслужби у підрозділі «Служба підтримки» розділу «Режим спільного транзиту (NCTS).
Джерело: Держмитслужба