Триває робоча група щодо законопроєкту про боротьбу з лудоманією

Законопроєктом пропонується дозволити рекламу та спонсорство азартних ігор, крім використання засобів зовнішньої реклами (на фасадах будівель чи споруд) та розміщення інформації про таке спонсорство у метро і на інших видах громадського транспорту

Як повідомила член економічного комітету Ніна Южаніна, триває робоча група щодо законопроєкту про боротьбу з лудоманією №9256-д від 05.04.2024


При підготовці до другого читання до проєкту повернули більшість норм про рекламу і спонсорство, які повинні були заборонити. Планується дозволити рекламу азартних ігор:


  1. на телебаченні і радіо з 23 години до 6 години;
  2. у спеціалізованих виданнях, присвячених азартним іграм та/або спорту;
  3. безпосередньо у приміщеннях гральних закладів;
  4. на вебсайтах організаторів азартних ігор або в їх мобільних додатках;
  5. в онлайн-медіа (це всі медіаресурси, в тому числі новинні), призначених для осіб, які досягли 21-річного віку.

 

Ніна Южаніна переконана, що вікове обмеження чисто номінальне, адже проконтролювати, чи досягла особа 21 року, нереально, як це відбувається зараз при реалізації через інтернет-магазини алкогольних напоїв і тютюнових виробів.


Спонсорство азартних ігор також планується дозволити, крім використання засобів зовнішньої реклами (на фасадах будівель чи споруд) та розміщення інформації про таке спонсорство, у метро і на інших видах громадського транспорту.


Також планується доопрацювати норму, що заборонятиме розміщення інформації про спонсорство на внутрішній площі приміщень, наприклад, ТРЦ, адже організатори обов’язково візьмуть цю лазівку «в роботу».


Наразі обговорюються пропоновані зміни з представниками цього бізнесу, які схвально відгукуються про запропоновану редакцію, говорячи, що в ній «реклама збалансована максимально».


Джерело: Ніна Южаніна