Чи потрібен документ про не використання печатки для ФОП
Ні, такий документ (наказ, довідку і т.д.) затверджувати не потрібно.
ФОП має повне право самостійно вирішувати, використовувати печатку чи ні, незалежно від її наявності. Це стосується всіх документів, які оформлюються в процесі господарської діяльності. Податкові органи також підтримують таку позицію. У своїх роз'ясненнях, зокрема, в ІПК ДПС від 11.06.2019 №2658/6/99-99-15-02-02-15/ІПК, вони підтверджують, що використання печатки є правом, а не обов'язком суб'єкта господарювання (https://7eminar.ua/news/6974-nayavna-pecatka-u-fop-vikoristannya-je-pravom-ci-obovyazkom).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Порушення при виплаті зарплати та компенсації за відпустку
Чи потрібно доплачувати ЄСВ для працівниці на лікарняному
Вирахування зарплати сумісника під час війни: юридичні нюанси
Чи потрібен звіт про прийняття працівників для фізосіб
Чи потрібно заповнювати зворотну сторону електронного лікарняного
Чи сплачує пенсіонер з ФОП 3 групи єдиний соціальний внесок
Есв сплачується фопом 3 група, якщо він пенсіонер 3 групи? Дякую

