Закриття представництва: необхідні кроки та рекомендації для підприємства
Якщо представництво підприємства (відокремлений підрозділ) знаходиться у тому самому місті, що й головна компанія, не мало окремого балансу і штатних працівників, то процедура його закриття буде досить простою. Вона охоплює декілька основних етапів:
-- Рішення про припинення діяльності
Насамперед керівництво підприємства має ухвалити рішення про закриття представництва. Це оформлюється наказом або протоколом (залежно від того, як передбачено у статуті підприємства).
У рішенні важливо чітко зазначити:
повну назву представництва та його код ЄДРПОУ,
дату припинення діяльності,
що буде з майном (якщо воно було) і як вирішуватимуться кадрові питання (якщо були працівники).
-- Зміни до ЄДР
Далі потрібно звернутися до державного реєстратора для внесення інформації про припинення діяльності відокремленого підрозділу до Єдиного державного реєстру (ЄДР). Для цього подають:
заяву на закриття підрозділу,
копію рішення про його припинення,
квитанцію про сплату адмінзбору.
Це оформлюється за загальним порядком згідно з Законом «Про державну реєстрацію юридичних осіб…».
-- Податковий облік
Після внесення змін до ЄДР ці дані автоматично надсилаються до податкової. Це, в свою чергу, є підставою для ініціювання податкової перевірки — навіть якщо у підрозділу не було окремого обліку. У такому випадку податкова перевірятиме, як саме представництво враховувалося у звітності головного підприємства.
--Працівники
Якщо за представництвом були працівники (навіть один), їх або переводять до головної організації, або звільняють за скороченням штату з дотриманням трудового законодавства.
-- Закриття рахунків і облік майна
У разі наявності банківських рахунків представництва їх потрібно закрити. Майно (якщо було) передається на баланс головного підприємства за актом прийому-передачі.
Оскільки у вашому випадку представництво фактично не вело самостійної діяльності, не мало працівників і балансу, процедура закриття буде не надто складною.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Внесення запису про зміну прізвища в трудову книжку робітниці
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Узагальнення товарів у фіскальному чеку та способи оплати
Алгоритм дій для переходу з ПДВ на ЄП 3 групу
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Як розпочати ведення касової книги для ТОВ з ПРРО
Чи існує посада продавець-касир у сучасних компаніях
Документація для ФОП: сплата без призначення та РРО облік
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
ПДВ на реалізацію с/г продукції нижче собівартості: нюанси
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Питання про застосування 7% ПДВ на медичні ваги
ТОВ-платник ПДВ, продаємо різні ваги. Придбали у постачальника медичні …
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …

