Як подати таблицю для розблокування ПН по ПДВ
Так, у Вашому випадку є можливість подати Таблицю та у разі прийняття її до обліку відбудеться автоматичне розблокування ПН.
Це передбачено згідно з п.16.-1 Порядку № 1165/1 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1165-2019-п#n73 ), де серед умов такого автоматичного розблокування є наступна:
«такі податкові накладні/розрахунки коригування складені та подані для реєстрації в Реєстрі не раніше календарного місяця, що передує місяцю, у якому комісією регіонального рівня прийняте рішення про врахування таблиці даних платника податку…».
Тобто мається на увазі, що дати ПН повинні бути не раніше жовтня 2025 р.
Та у разі прийняття Таблиці ПН повинні бути зареєстровані «на п’ятий робочий день, що настає за днем прийняття такого рішення…».
Щодо подання Таблиці :
Вам доцільно ознайомитися з роз’ясненнями ДПС України «Аналіз причин неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість» за посиланням: https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/671727.html .
Також Вам доцільно ознайомитися з відеоматеріалом від Семінар Ком за посиланням: https://7eminar.ua/events/2991/5783 , та з матеріалом «Таблиця даних платника ПДВ»: https://7eminar.ua/news/5367-tablicya-danix-platnika-pdv
Але на жаль далеко не завжди Таблиці приймаються податківцями.
Та в такому випадку розблокування доведеться робити за загальними правилами. Вам потрібно надати Повідомлення разом з поясненнями та копіями документів.
Згідно з п.5 Порядку № 520 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1245-19#n16 ), це наступні документи:
« договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.».
Таке подання повинно бути протягом 365 кал/днів з дати, що настає за датою складення ПН (п.6 Порядку № 520 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1245-19#n16 ).
Також Вам доцільно ознайомитися з матеріалом « Рекомендації ДПС до оформлення пояснення та надання копій підтверджуючих документів для відновлення реєстрації зупиненої податкової накладної/розрахунку коригування» (посилання: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/670341.html ).
Крім того, є відповідні відеоматеріали на сайті Семінар Ком, наприклад: https://7eminar.ua/events/2001/2579 , https://7eminar.ua/events/3373/6991 .
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Нарахування ЄСВ на лікарняний: вся сума чи частина
Оподаткування ПДВ для послуг, наданих за кордоном в Україні
Наслідки відсутності підписаної видаткової накладної для підприємства
Можливості виправлення помилок у рахунках Д3 та УТ
Код УКТ ЗЕД та ставка ПДВ для виробництва окопних свічок
Чи може ТОВ отримувати оплату без ПДВ: роз’яснення ситуацій
Виплата зарплати померлому працівнику: дії бухгалтера через три роки
Помилка у звіті з ЄСВ: правильно подати уточнюючу Д1
У звіті з ЄСВ за 09/2025р у Д 1 …


Коментарів ще немає