Оформлення додаткових витрат після відрядження: як діяти
Працівник був у відрядженні і добові дали перед відрядженням, оформили авансовим звітом. Після повернення дав звіт про ще додаткові витрати. Як їх оформити? Можна зробити ще один авансовий звіт?
Так, можна оформити ще один авансовий звіт на додаткові витрати, пов'язані з відрядженням, після повернення працівника з відрядження. Головне, щоб це було зроблено у строки, встановлені законодавством, а саме - до кінця місяця, наступного за місяцем, в якому завершилось відрядження. Згідно пп. 170.9.3 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n3965 повернення вказаних коштів працівник здійснює до закінчення місяця, наступного за місяцем, у якому він повернувся з відрядження. Як зазначено в Податковому кодексі України: Звіт про використання коштів/електронних грошей, виданих на відрядження або під звіт, складається та подається у строки, визначені підпунктом 170.9.3 цього пункту, платником податку (у паперовій або електронній формі (з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги") за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, у разі:
а) наявності оподатковуваного доходу, визначеного відповідно до підпункту 170.9.1 цього пункту, з метою розрахунку суми податку;
б) використання платником податку готівки понад суму добових витрат (включаючи отриману із застосуванням платіжних інструментів).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
🎉 Вітаємо з Днем бухгалтера та аудитора!
Даруємо шалені знижки та сюрпризи — лише раз на рік, саме зараз!
https://7eminar.ua/subscribe2
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

