Заголовок тимчасово відсутній
Чи неохідн якось якой фіксувати знажку (наказом, положенням?). Чи є якісь ризики для ТОВ при використанні знижок зі сторони ПКУ та податкової , які прописані в первинних документах (видаткових накладних)? Чи необхідно прописувати в договорі критеріх знижки , чи обовязково це?
Вважаємо, що доречніше прописати загальні умови надання знижок у договорі без деталізації.
Наприклад: "розмір знижки залежить від обсягу закупівлі, умов оплати або інших факторів, визначених у додатку".
Вказувати знижку в рахунках, видаткових накладних або специфікаціях — це допустимо, якщо в договорі передбачено можливість надання знижок.
Щодо податкових ризиків, то слід врахувати вимоги п. абз. 2 п. 188.1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4551 відповідно до якого якщо договірна вартість (з врахуванням знижки) є нижчою від ціни придбання таких товарів, то слід донарахувати податкові зобов'язання з ПДВ на різницю, тому Вам слід це добре контролювати, бо при перевірці такі знижки будуть під особливою увагою податківців.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Перехід на спрощену систему: можливість після припинення діяльності ФОП
Чи потрібен ПРРО для ФОП 2 групи у 2026 році
Різниця між пакетами «СуперПрофесіонал» та «Професіонал» онлайн сервісів
Правила сканування трудових книжок для Пенсійного фонду України
Облік грантових коштів: проводки, ПДВ та доходи підприємства
Де знайти інформацію про податок на прибуток і витрати
Як відобразити зменшення податку на прибуток в бухобліку
Облік витрат на рекламу Google без інвойсів для ПДВ
Оформлення повернення товару та готівковий розрахунок через ПРРО
Чи потрібно видавати чеки за оплатами на рахунок ФОП
Це виглядає так:< …

