Заголовок тимчасово відсутній
Якщо директор самостійно забрав оплачений товар з Нової Пошти, і є видаткова накладна від постачальника, то проблем із підтвердженням факту придбання товару не виникне, за умови:
Щодо товару:
Маєте видаткову накладну від постачальника — це первинний документ, що підтверджує передачу права власності на товар.
Якщо накладна оформлена на ТОВ і в ній зазначено отримувача (наприклад, директор або назва ТОВ), то доказів достатньо для бухобліку і податкового обліку.
Щодо послуг доставки (Нова Пошта):
Якщо директор оплатив доставку власними коштами, але не надав підтвердження (чек/ТТН/акт) — ви не можете включити цю суму в облік:
не визнаєте витрати;
не відшкодуєте директору витрати без підтверджуючих документів.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

