Заголовок тимчасово відсутній
Оформіть працівника по договору з нефіксованим робочим часом.
При нефіксованому робочому часі роботодавець самостійно визначає необхідність та час залучення працівника до роботи, обсяг роботи та в передбачений трудовим договором строк погоджує з працівником режим роботи та тривалість робочого часу, необхідного для виконання відповідної роботи (ст. 21-1 КЗпП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#n1757).
Трудовий договір з нефіксованим робочим часом повинен містити, зокрема, інформацію про:
- спосіб та мінімальний строк повідомлення працівника про початок виконання роботи, який повинен бути достатнім для своєчасного початку виконання працівником своїх обов’язків;
- спосіб та максимальний строк повідомлення від працівника про готовність приступити до роботи або про відмову від її виконання у випадках, передбачених частиною восьмою цієї статті;
- інтервали, під час яких від працівника можуть вимагати працювати (базові години та дні).
Мінімальна тривалість робочого часу працівника, який виконує роботу на підставі трудового договору з нефіксованим робочим часом, протягом календарного місяця становить 32 години. Якщо працівник протягом календарного місяця виконував роботу менше 32 годин, йому повинна бути виплачена заробітна плата не менше ніж за 32 години робочого часу відповідно до умов оплати праці, визначених трудовим договором.
Заробітну плату за умови договору з нефіксованим робочим часом до мінімальної дотягувати не потрібно. Вимоги щодо нарахування єдиного внеску на заробітну плату, що не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, не застосовуються до працівників, що працюють за трудовим договором з нефіксованим робочим часом (абз. 8 пп. 6 п.2 розд. ІІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Мінфіну від 20.04.2015 № 449 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-15#n1257.
Кількість трудових договорів з нефіксованим робочим часом у одного роботодавця не може перевищувати 10 % загальної кількості трудових договорів. Роботодавець, який використовує працю менше ніж 10 працівників, може укладати не більше одного трудового договору з нефіксованим робочим часом.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Умови для ФОП щодо відпустки та несплати податків раз на рік
Чи потрібно вказувати код УКТ ЗЕД у чеках ФОП
Відповідь АІ схвалено експертом
Перезатвердження норм пального для автобусів: як уникнути переплат
Зміни у ПДФО для ФОП: оренда та коригування умов договору
ФОП орендує приміщення у фіз.особи. З жовтня зміна розміру ПДФО. 1.За жовтень можна залишити розрахунок по ставці 18%, а з листопада вже рахувати по 5%?
2.І можна зробити додаткову угоду до договору та зменшити суму орендної плати, виходячи з домовленості, яка…
Проблеми з актуалізацією військово-облікових даних для призовника
Звільнення під час відпустки: можливість подання заяви на звільнення
Відповідь АІ схвалено експертом
Чи потрібно повертати зайву суму за медичну консультацію
Відповідь АІ схвалено експертом
Правомірність продажу рекламних конструкцій ФОП ТОВ на загальній системі
Чи потрібно утримувати банківську комісію із заробітної плати
Відповідь АІ схвалено експертом
ПДВ: терміни зняття кредиту та нарахування зобов'язань після ремонту
Порушення касової дисципліни при реєстрації ПРРО підприємства в Україні
ФОП: як обчислити податок при зміні групи єдиного податку
Відповідь АІ відхилено експертом
Як правильно оформити бронювання для зовнішнього сумісника
Відповідь АІ схвалено експертом
Покрокова інструкція оформлення кредиту на генератор для ФОП
Відповідь АІ схвалено експертом
Виправлення помилки в Об'єднаному звіті по ФОП: рекомендації
Відповідь АІ схвалено експертом
Визначення податкової інспекції для звіту по інвалідам підприємства
Як відобразити мобілізованого працівника у звітності ФОП
Відповідь АІ відхилено експертом
Правильне оформлення проводок для нарахування дивідендів засновнику ТОВ
Відповідь АІ схвалено експертом
Податки для ФОП при оренді: ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Правила заповнення об'єднаної звітності при дотяжці ЄСВ до мінімуму
Найманий працівник ФОП взяв 9 к.д відпустки без збереження. Його ЗП за липень склала 7086,26 грн.
В ряд.1 пишемо 7086,26, в ряд.2 - 8647,00, в т.ч. 2.1 - 7086,26, 2.3 -1560,74. В…


