Основні обов'язки працівників за законодавством

Основні обов’язки працівника за приписами чинного законодавства, зокрема, полягають у виконанні роботи, що визначена трудовим договором, а також у дотримані трудової і технологічної дисципліни

В Держпраці пояснюють, основні обов’язки працівника за приписами чинного законодавства:


  1. Працівник приймає на себе головний обов'язок виконувати роботу визначену трудовим договором  (ст. 21 Кодексу законів про працю України, далі – КЗпП).
  2. Відповідно до ст. 139 КЗпП, працівник зобов'язаний працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження власника або уповноваженого ним органу, дотримуватися трудової і технологічної дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна власника, з яким укладено трудовий договір.
  3. Типовими правилами внутрішнього трудового розпорядку визначені загальні обов'язки працівників, в тому числі утримувати своє робоче місце, обладнання та пристосування у чистоті і справному стані.
  4. Конкретні обов'язки працівників, з урахуванням виконуваної роботи, визначаються трудовим договором і локальними актами роботодавця (Інструкціями (посадовими, з охорони праці) технічними регламентами тощо), з якими працівник повинен бути ознайомлений до початку роботи.


Джерело: Держпраці

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇