Списання старих печаток та флешок: документи і бухгалтерські проведення
Чи можна списати флешки,придбані у 2021році?Які для цього потрібні документи,які бухгалтерські проведення?
Немає окремого законодавчо визначеного порядку для списання печаток/штампів. Тому списання відбувається на загальних підставах.
Перед списанням печатки та флешок і коректного проведення їх по обліку потрібно з'ясувати на якому рахунку вони обліковуються: 1113 (найчастіше для печаток) чи 1812 (часто для флешок та інших МШП).
Для списання непридтного майна наказом керівника установи створюється комісія зі списання. Члени комісії оглядають майно, складають Акт інвентаризації майна, що пропонується для списання, Акт технічного стану майна, Акт на списання, Протокол засідання комісії (п.14 Порядку №1314 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1314-2007-%D0%BF#n89). В документах обов'язково зазначаються причини списання майна (заміна печатки, вихід з ладу носіїв інформації, знос, непридатність для використання тощо) та рекомендації щодо подальших дій з ним (знищення, утилізація).
Проводки при списанні ІМНМА слід використовувати наступні проведення (п.1.30 Типової кореспонденції №1219 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0086-16#n4 ):
- нарахування 50% зносу при списанні Дт 8014 - Кт 1412
- списано вартість майна з рах.1113 Дт 1412 - Кт 1113
При списанні майна, що обліковується на рахунку 1812 - відносимо його вартість на матеріальні витрати: Дт 8013 - Кт 1812
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

