Виставлення маркетингових послуг без проведення аналізу: нюанси
За визначенням ст. 14 ПКУ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20251005#n256):
"14.1.108. маркетингові послуги (маркетинг) - послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, у тому числі: послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу, послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу, послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги);"
Можливо, Ваш постачальник розглядає такі Ваші дії, як родачу брендованих ТМЦ як послуги з просування (стимулювання), розповсюдження інформації про Вашу продукцію.
Тому, на нашу думку, Ви можете виставити їм ці послуги як маркетингові.
Для цього треба мати відповідний КВЕД, наприклад, 73.11, який включає:
"розповсюдження або доставку рекламних матеріалів або зразків
створення стендів та інших демонстраційних поверхонь і сайтів
проведення маркетингових кампаній та інших рекламних послуг задля залучення й утримання клієнтів:
просування товарів
реклама в місці продажу
реклама товарів шляхом розсилання поштою рекламних матеріалів на адреси передбачуваних покупців, визначених на основі списків, складених чи придбаних рекламодавцем
маркетингові консультації"
Додатково рекомендуємо отримати ІПК
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Облік лікарняних у звітності: листопад чи грудень
Виправлення помилки в нарахуванні заробітної плати співробітника
Яка ставка ПДВ застосовується до стоматологічних послуг в Україні
Вибір причини реєстрації платником ПДВ для ФОП 2 групи
Проблеми з ПДВ через неправильну реєстрацію постачальником у ЄРПН
Порядок оплати готівкою з каси ПРРО для ФОП
…
Чи зобов'язані ТОВ та ФОП наймати працівників при старті
Як правильно сформувати уточнюючу декларацію з ПДВ
Штраф за невчасну сплату ПДВ: можливі причини та помилки
Зберігання чеків службової видачі для ФОП: вимоги та нюанси
У ФОП 2 групи в магазині в кінці дня роблять …
Терміни подання заяви ФОП для переходу на четверту групу ЄП
Штрафи за невідповідність готівки даним ПРРО для ФОП
У ФОП 2 група ЄП в магазині проводилась фактична перевірка …

