Витрати на аутсорсинг юридичних і бухгалтерських послуг: питання оподаткування
Так, означений ризик є.
1. Податкова може визнати означені витрати к нереальні. Типу навіщо вам аутсорц, якщо у Вас в штаті є співробітники відповідного профілю.
2. Так, щоб зменшити ризик зняття витрат, то бажано, щоб до акту наданих послуг було долучено звіт (або як варіант це можна зробити як додаток до акту), в якому буде максимально детально описано, що саме виконували особи, які надавали послуги на аутсорці. Адже під час перевірки нетоварних операцій податкова часто перевіряє чи має виконавець кадри, які могли б надавати відповідні послуги, чи мають вони відповідну кваліфікацію, а також детально аналізують предмет наданих послуг.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

