Визначення витрат на допоміжні матеріали та харчування на виставці
На запланований захід виставки було закуплено допоміжні матеріали : горнятка з лого, стрічки, бейджики, афіші, рекламки тощо.
На яку статтю витрат віднести такі матеріали?
Також на заході виставки понесені витрати на харчування ( 40 тис), рахунок -фактура від ФОП надавача послуги маємо.
На товаристві працює один директор. Чи можна віднести на витрати?
На яку саме статтю?
Якщо означені активи та витрати на харчування це складова таких заходів, то їх можна обліковувати на рахунку 23.
Тобто, якщо придбані допоміжні матеріали та оплата витрат на харчування - це не від'ємний елемент організації Вами відповідного заходу, то в такому разі такі витрати можна включати у собівартість Ваших послуг (тобто обліковувати, скажімо, на рахунку 23). В подальшому під час надання такої послуги із організації і підписання відповідного акту із замовником такі суми (у складі загальної собівартості послуг) закривають на субрахунок 903. Тобто у бухзаписах це може бути показано так: Дт 361 Кт 703 (відображено доход від наданих послуг) та Дт 903 Кт 23 (списано собівартість наданих послуг).
Якщо ж Ви купуєте такі допоміжні матеріали та оплачуєте харчування і просто перевиставляєте такі суми на замовника (тобто, по суті, для Вас такі витрати транзитні, бо їх Вам зразу має компенсувати замовник), то в обліку це можна показати так: Дт 631 Кт 311 (оплачено харчування та допоміжні матеріали), Дт 377 Кт 631 (перевиставлено відповідні витрати на замовника) та Дт 311 Кт 377 (отримано оплату від замовника).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

