Окрема нумерація наказів бухгалтерії для введення в експлуатацію активів
Так, підприємство має право вести окрему нумерацію наказів з введення в експлуатацію Оз, МНМА, НМА. які оформлюються відділом бухгалтерії.
Законодавство не забороняє такої практики. Навпаки, власна система нумерації може бути доцільною для організаційного розмежування документів, пов’язаних із різними напрямами діяльності чи категоріями зберігання.
Важливо, щоб обрана система нумерації була закріплена в інструкції з діловодства або у внутрішньому розпорядчому документі підприємства. Це дозволить забезпечити впорядкованість документів і уникнути дублювання номерів в межах однієї категорії.
Згідно з пунктами глави 6 розділу VIII Правил організації діловодства в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (затверджено Наказом Мін’юсту №1000/5 від 18.06.2015 р., https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15#n884), накази групуються за термінами зберігання, а при значному обсязі документів – за напрямами діяльності. Це дає змогу вести окрему нумерацію для зручності в обліку, зберіганні та пошуку.
Отже, ведення окремої нумерації наказів бухгалтерією – припустиме і обґрунтоване рішення.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи сплачує пенсіонер з ФОП 3 групи єдиний соціальний внесок
Есв сплачується фопом 3 група, якщо він пенсіонер 3 групи? Дякую
Чому запит не отримує відповіді вже третій день
Чи зобов'язаний ФОП інвалід 3 групи сплачувати ЄСВ
Чи потрібно прибрати КВЕД при переході на спрощену систему
Зміни в законодавстві щодо ФОП та охоронної діяльності 2025 року
Чи дозволено здавати в оренду обладнання за КВЕД 77.39
Облік надлишків матеріалів при формуванні основних засобів підприємства
Вплив збільшення статутного фонду на ПДВ у підприємстві
…

