Кількість податкових накладних для імпорту юридичних послуг визначення
Отримано імпорт юридичних послуг. Дані послуги приймають участь в неоподатковуваних операціях.
Скільки податкових накладних потрібно зареєструвати ?
Вам потрібно зареєструвати дві податкові накладні.
Одну ПН на операцію з отримання послуг від нерезидента.
Другу, зведену компенсуючу ПН, оскільки ці послуги використовуються в неоподатковуваних операціях.
Оскільки ваше ТОВ є отримувачем юридичних послуг від нерезидента, місце їх постачання визначається за місцем реєстрації отримувача, тобто на митній території України (пп. «в» п. 186.3 ПКУ). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4496
У такому випадку саме отримувач послуг (ваше ТОВ) є відповідальним за нарахування та сплату ПДВ до бюджету, що прямо вказано в п. 180.2 ПКУ.
Для цього ви повинні скласти податкову накладну на дату виникнення податкових зобов'язань, якою є дата першої з подій: або списання коштів з вашого рахунку на оплату послуг, або оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг нерезидентом по правилах п. 187.8 ПКУ.
В такій ПН ви в графі постачальника вказуєте найменування нерезидента та через кому — країна його реєстрації. В графі ІПН проставляється умовний ІПН 500000000000, код ЄДРПОУ та ознака джерела податкового номера не заповнюється.
В розділі про покупця зазначаються дані вашого ТОВ.
Тип причини невидачі - 14.
Друга ПН буде компенсуюча по ст.198.5, оскільки імпортовані юридичні послуги використовуються у неоподатковуваних операціях. Таким чином ви компенсуєте отриманий раніше ПК
Для цього не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду, в якому були отримані послуги, необхідно скласти зведену податкову накладну.
у верхній лівій частині робиться позначка Зведена податкова накладна (тип 1).
У графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" зазначається тип причини 09 (Складена на постачання для операцій, які не є об’єктом оподаткування).
У рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" вказується умовний ІПН 600000000000.
Розділ про постачальника тут заповнюєте своїми даними.
В табличній частині в гр.2 вказуєте номер та дату ПН, по яких був отриманий податковий кредит (номер та дату першої накладної). В гр. 4 - грн, графи 3.1-3.3 та 5-9 не заповнюються. В графах 10 та 11 вказуєте відповідну суму без ПДВ та суму ПДВ з першої накладної
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Уточнення щодо перепідготовки: виправлення коду 158 в документах
Штрафи за неоподаткування перепідготовки: уточнюючий розрахунок та наслідки
ПДВ при благодійній допомозі: складання ПН та декларація
Коригування ПДВ при поверненні товару під час військового стану
тов, платник пдв, який на період військового стану користується податковою …
Запровадження графіку змінності для нових працівників у ФОП
ФОП узяв до штату 2-х товаришів по роботі: один …
Виправлення помилки в звітності по ЄСВ і ПДФО
Як правильно відображати витрати на послуги Нової пошти
Облік автомобілів: продаж, технічний стан та передача ТЦК
Пільги по ПДВ при постачанні товарів від іноземного фонду
Правила складання РК при поверненні товару та оплаті
Проблеми округлення ПДВ: як виправити відхилення в декларації
Внесення даних у трудову книжку після зміни прізвища працівника
Можливість отримання статусу важливого ФОП для національної економіки
Нарахування компенсуючого ПДВ при зміні сфер діяльності ТОВ
ТОВ (заг.с-ма з пдв) 08.2025 оплатило аванс за …

