Алгоритм списання автомобіля комунального підприємства: порядок дій та документи
Для списання майна, що знаходиться в комунальній власності, потрібно користуватися Порядками, що затверджені і діють в конкретній окремій територіальній громаді.
Списання об'єктів державної власності регламентується Порядком №1314. Зазвичай територіальні громади розробляють власні Порядки на основі Порядку №1314, тому будемо відштовхуватися від його вимог.
Списання об'єкта основних засобів дійсно проводиться за рішенням керівника установи та комісії для списання з дозволу органу управління (у вашому випадку виконавчого коміету).
Однак, звертаємо увагу на п.10 Порядку №1314 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1314-2007-%D0%BF#n89 , в якому чітко зазначено, що для встановлення факту непридатності використання майна, що перебуває під наглядом державних інспекцій, суб’єкт господарювання залучає для участі в роботі комісії представника відповідної інспекції або її територіального органу (у разі створення), який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, що додається до акта. Отже, рекомендовано все ж залучити відповідного експерта для участі в роботі комісії або окремо отримати відповідний експертний висновок щодо технічного стану авто.
Для підготовки пакету документів для отримання згоди від виконавчого комітету на списання транспортного засобу зверніть увагу на п.6 Порядку №1314 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1314-2007-%D0%BF#n41 . До пакету документів, який вам слід підготувати входять:
- звернення щодо надання дозволу на списання майна;
- техніко-економічне обгрунтування необхідностів списання майна;
- відомості про майно, що пропонується списати;
- акт технічного стану майна;
- відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);
- відомості про вчинення дій, спрямованих на визначення можливості застосування інших способів управління майном, зокрема вивчення попиту щодо його відчуження, оренди, безоплатної передачі іншим суб’єктам господарювання, або відповідне обґрунтування щодо економічної недоцільності їх застосування.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
🎂 Святкуємо 7EMINAR DAY разом!
Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи — лише раз на рік, не пропустіть!
Найвигідніші ціниВідповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бухгалтерські проводки для благодійного ремонту складу після війни
Запит щодо наказу та заяви на благодійну допомогу 4240
Виплата лікарняних у січні: наслідки та можливі порушення
Ситуація з лікарняними: терміни, заборгованість та фінансовий баланс
29.12.25 буде видано наказ про призначення виплати лікарняних …
Збільшення окладу: як правильно врахувати нову мінімалку
Помилка у заповненні уточненої декларації з податку на прибуток
Звільнення з основної роботи: чи потрібно повідомляти про сумісництво
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок ЄСВ для працівника за сумісництвом: нові нюанси
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Оподаткування комісій за овердрафт для резидентів Дія Сіті
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …
Новий закон про ліцензії: як обліковувати доходи працівника
Повернення передплати: чи потрібно проводити через ПРРО
Ставка ЄСВ для інваліда з зарплатою нижче мінімалки 2026 року
Підкажіть, будь ласка, яка ставка ЄСВ повинна застосовуватись до інваліда з …

