Чи подавати заяву про отримання повідомлень через кабінет платника
Ви маєте самостійно прийняти рішення подавати заяву чи ні.
Подання "Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет" підтвердує згоду на електронне листування з ДПС. Це зручно, але вимагає постійного контролю, оскільки будь-який документ (включно з податковими повідомленнями-рішеннями) вважатиметься врученим у день його надсилання.
Однак на практиці листи все одно можуть надходити в Електронний кабінет на підставі п.42.4 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n1091 платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Уникнути отримання "листів щастя" все одно не вийде.
У разі якщо платник податків не подав заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надіслання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику).
У разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв’язку з відсутністю за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення. (п.42.5 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n1091)
Якщо Ви не отримали якийсь запит чи ППР, він буде вважатися врученим. І,відповідно, Ви будете нести відповідальність за несвоєчасну сплату за ППР або за вісутність відповіді на запит ДПС. Тому, на нашу думку краще подати цей запит.
Якщо подали заяву про бажання отримувати документи, але згодом змінили рішення, Ви маєте право відмовитись. Для цього потрібно подати "Заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет" (форма J1391702).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
🎂 Святкуємо 7EMINAR DAY разом!
Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи — лише раз на рік, не пропустіть!
Найвигідніші ціниВідповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бухгалтерські проводки для благодійного ремонту складу після війни
Запит щодо наказу та заяви на благодійну допомогу 4240
Виплата лікарняних у січні: наслідки та можливі порушення
Ситуація з лікарняними: терміни, заборгованість та фінансовий баланс
29.12.25 буде видано наказ про призначення виплати лікарняних …
Збільшення окладу: як правильно врахувати нову мінімалку
Роз’яснення щодо документації для кур'єрських доставок Нової пошти
Перехід на загальну систему: оформлення договорів та документів
Помилка у заповненні уточненої декларації з податку на прибуток
Звільнення з основної роботи: чи потрібно повідомляти про сумісництво
Виправлення помилок у декларації ФОП перед закриттям діяльності
Чи може стартап перейти на податок на виведений капітал
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок ЄСВ для працівника за сумісництвом: нові нюанси
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Оподаткування комісій за овердрафт для резидентів Дія Сіті
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …

