Терміни подачі авансового звіту та повернення невикористаних коштів
В працівника залишились невикористані кошти.В який термін він повинен повернути кошти підприємству.?
Згідно з пп. 170.9.4 ПКУ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n3965) "авансовий звіт" в обов’язковому порядку складається тільки у двох випадках:
а) наявності оподатковуваного доходу, визначеного відповідно до підпункту 170.9.1 ПКУ, з метою розрахунку суми податку;
б) використання платником податку готівки понад суму добових витрат (включаючи отриману із застосуванням платіжних інструментів).
У інших випадках авансовий звіт не складається або складається за добровільним рішенням підприємства.
Згідно з пп. 170.9.3 ПКУ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n21072) надати підтверджуючі витрати у відрядженні документи для відшкодування працівник має до кінця місяця, наступного за місцем завершення відрядження.
Якщо аванс на відрядження було видано у більшій сумі, ніж витратив працівник, він має після повернення з відрядження повернути зайві кошти до каси підприємства або на розрахунковий рахунок у цей же термін - до кінця місяця, наступного за місцем завершення відрядження.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …

