Змішане підписання документів: юридичні нюанси та можливості дієвості
Документи можуть створюватись або у паперовому вигляді з накладенням власноручних підписів та печаток за наявності, або у електронному вигляді з накладенням електронних підписів. Змішаного формату підписання одного і того ж документа не передбачено Законом № 851 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/851-15#top) та Порядку № 1886/5 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1421-14#top).
Ви можете перевести всю документацію у електронний вигляд, але необхідно мати на увазі, що треба буде використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для обміну документами (з підписанням їх електронними підписами керівника та працівників), а також їх зберігання.
Рекомендуємо наші матеріали за цією темою:
https://7eminar.ua/events/2611/4255
https://kadroland.com/news/4323-elektronnii-dokumentoobig-dlya-kadrovika
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …
Виправлення помилки з ЄСВ: терміни та штрафні санкції
Виправлення помилки в звіті: розподіл відпускних і зарплати
Податкові наслідки відображення актів виконаних робіт у 2024 році
Зміна юридичної адреси ТОВ: заповнення заяви для реєстрації
Перехід ФОП на єдиний податок: реєстрація ПН у 2026 році
Курсові різниці та доходи ФОП при валютних операціях
Який КВЕД обрати для оренди приміщення та комунальних послуг
Подання форми F0200126 для ФОП на загальній системі
Крайній термін для взяття податкового кредиту з ПДВ 2025 року
Дата блокування …

