Заголовок тимчасово відсутній
Затвердили постійно діючу комісію на прийняття, введення в експлуатацію, передачу та списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів та на списання матеріальних цінностей в кладі:
Голова - Директор
Члени - Заступник директора з фінансів
- Головний бухгалтер
Купляємо в основному офісну техніку (ноути, шафи, сейфи) та є нематеріальні активи і ця техніка знаходить на відповідальному зберіганні частина у директора, частина у заступника директора з фінансів, так само і нематеріальні активи.
Чи може входити до постійно діючої комісії про введення, списання НМА, ОЗ тощо матеріально відповідальні особи?
Законодавством це питання не регламентоване.
Тому, по ідеї, все, що не заборонено те - дозволено. Це з метою інвентаризації заборонено включати МВО до складу робочої інвентаризаційної комісії (див. абз. 2 п. 2.4 р. II Положення № 879 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1365-14#n51).
Разом з тим, на наш погляд, краще МВО не включати до такої комісії. Адже, якщо поглянути на саму форму акту вводу в експлуатацію, наприклад, із наказу № 818 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1336-16#n40, то можна побачити, що його підписують, зокрема, всі члени комісії і особа, яка приймає основний засіб на відповідальне зберігання (тобто МВО). Тож виходить, якщо МВО буде входити до складу комісії, то вона має ставити два підписи і як член комісії, і як особа, яка прийнала актив. А це, вважаємо, не зовсім було б коректно.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

