Заголовок тимчасово відсутній
Функціоналом порталу Дія передбачено можливість анулювання відстрочок, наданих наказом Мінекономіки. Покроковий алгоритм перебронювання працівників у статті та відео за посиланням: https://kadroland.com/events/1830/4479.
Проте відповідно до п.п. 3 п. 2 постанови КМУ від 22.11.2024 № 1332 анулювання відстрочок, наданих рішенням Мінекономіки, має відбуватись також за рішенням Мінекономіки. Тому для анулювання відстрочки директору слід направити подання до Мінекономіки.
У разі неотримання відповіді від Мінекономіки про анулювання відстрочки до 31 березня доцільно 31 березня анулювати бронювання на порталі Дія та забронювати директора на новий строк, оскільки з 1 квітня процес бронювання триватиме 72 години.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Облік лікарняних у звітності: листопад чи грудень
Виправлення помилки в нарахуванні заробітної плати співробітника
Яка ставка ПДВ застосовується до стоматологічних послуг в Україні
Вибір причини реєстрації платником ПДВ для ФОП 2 групи
Проблеми з ПДВ через неправильну реєстрацію постачальником у ЄРПН
Порядок оплати готівкою з каси ПРРО для ФОП
…
Чи зобов'язані ТОВ та ФОП наймати працівників при старті
Як правильно сформувати уточнюючу декларацію з ПДВ
Штраф за невчасну сплату ПДВ: можливі причини та помилки
Зберігання чеків службової видачі для ФОП: вимоги та нюанси
У ФОП 2 групи в магазині в кінці дня роблять …
Терміни подання заяви ФОП для переходу на четверту групу ЄП
Штрафи за невідповідність готівки даним ПРРО для ФОП
У ФОП 2 група ЄП в магазині проводилась фактична перевірка …

