- Типові будні бухгалтерів, які досі в паперовій рутині або вже на ЕДО, але краще не стало
- Dubidoc: сервіс ЕДО, який справді працює
- Dubidoc у дії: реальні сценарії
- Спробуйте Dubidoc прямо зараз
Бухгалтери щодня балансують між Excel-таблицями, актами, підписами, законодавством, намагаються встигнути до дедлайнів – і часто тонуть в бюрократії. Роздрукувати документ, підписати, відправити контрагенту, отримати підпис, архівувати документ…
На щастя, паперова рутина поступово відходить у минуле, і сьогодні багато хто використовує сервіси електронного документообігу.
Але класичні сервіси ЕДО створюють нові проблеми: контрагенту треба зареєструватися, інтерфейс складний, підписати документ – ще той квест. У результаті – замість полегшення ще складніша рутина.
Чи є рішення, яке справді економить час, нерви та оптимізує роботу бухгалтера?
Так! Далі розповідаємо про нього.
Типові будні бухгалтерів, які досі в паперовій рутині або вже на ЕДО, але краще не стало
- Потрібно підписати акт наданих послуг, а директор на морі. Ноутбук не брав, сервіс ЕДО на смартфон не встановлював, а навіть якщо встановить – не пам'ятає пароль, або ж немає часу на реєстрацію та запам’ятовування паролів.
- Затримки з товаром, бо складнощі з підписом ТТН. Сформували накладну, надіслали на підпис, але контрагенту складно користуватися цифровими рішеннями. Він роздрукував, підписав, надіслав скан. Потім знайшли у ТТН помилку – виправили, але тепер контрагент далеко від принтера, а на смартфоні камера погана. Години втраченого часу.
- Акти звірки – надсилає хто куди. Фото в месенджер, файл на пошту, роздруківка особисто. Помилки в сумах, датах, інших даних – звична справа. Бухгалтер витрачає години на перевірки з кожним контрагентом. Паперу менше, але системності немає: для когось ЕДО – занадто складно, а хтось просто надсилає «як попало».
- Збір уточнень по документу з усіх усюд. Viber, WhatsApp, Telegram, імейл, словесно в Zoom або в кабінеті – куди тільки не надходять пропозиції щодо змін у тексті. З таким потоком інформації точно щось пропустиш, а крім того – неможливо сконцентруватися на інших задачах.
- Один і той самий документ – по 18000 разів. Заповнити документ? Не проблема. Проблема – зробити це вже двадцятий раз, змінюючи лише ПІБ і дату. І кожного разу одна й та сама історія: спочатку знайти файл, потім внести зміни, завантажити, надіслати контрагенту, отримати підписаний. І так – щоразу.
- Коли бухгалтер водночас кур’єр. Акт мають завірити й підписати декілька людей? Готуйтеся бігати туди-сюди по офісу або в месенджерах.
- …А ще – архіваріус. Пам’ятаєте ЄДРПОУ того контрагента, якому треба надіслати документ? А його ПІБ? Інші особисті дані, які потрібні для підпису? Тоді згадуйте швиденько!
Усі вищеописані ситуації стосуються бухгалтерів, які досі тонуть в паперовій бюрократії, або вже користуються ЕДО, але щось пішло не так: заскладний функціонал / лінь / відсутність системності абощо.
Як із цим бути?
Тут вступає в гру Dubidoc 🔥
Dubidoc: сервіс ЕДО, який справді працює
Dubidoc – це сучасний сервіс електронного документообігу, який відкидає все зайве – складні інтерфейси, громіздкі функції та високу вартість. Мета сервісу – зробити ЕДО таким, яким він має бути – максимально зручним, швидким та легким, особливо – для бухгалтерів.
Зручна робота з контрагентами
- Підпис без реєстрації для іншої сторони. Контрагент підписує документ без створення акаунта – просто переходить за посиланням і ставить електронний підпис.
- Популярні способи підписання. Дія.Підпис, SmartID, ЕЦП, збережений у вас на пристрої, або КЕП у хмарі / на захищеній флешці – підписуйте документи як вам зручно.
- Маршрути погодження. Задавайте почерговість погодження та підписання: хто погоджує, хто підписує, хто переглядає – у потрібному порядку з автоматичним відправленням контрагенту.
- Коментарі прямо в документі. Обговорюйте зміни в реальному часі прямо в Dubidoc як у чаті – без десятків інших діалогів у Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook тощо.
- Наявність мобільного застосунку. Використовувати Dubidoc можна як на iOS, так і на Android пристроях.
Економія часу на рутині
- База контактів. Створюйте базу контрагентів із реквізитами – а потім відправляйте документи в кілька кліків без пошуків ЄДРПОУ по півгодини.
- Інтерактивні шаблони й поля. Створюйте шаблони з динамічними полями для заповнення – зручно для повторюваних документів. Відправляйте такі документи посиланням у месенджері, на email чи залиште QR-код у зручному місці.
- Віджети й інтеграції. Dubidoc можна вбудувати у ваш сайт / інтерфейс / систему за 15-30 хвилин через готовий віджет або створити специфічний функціонал під вашу організацію за допомогою API.
- Інші корисні функції: масове відправлення, електронно-чорнильний підпис, доступ за QR-кодом, посилання з терміном дії тощо.
Без обмежень класичних ЕДО
- Необмежена кількість співробітників. Додавайте будь-яку кількість працівників вашої організації до акаунта – без доплат.
- Архів із папками, що не має обмежень. Організовуйте документи в папки без лімітів на їхню кількість або терміни зберігання доків.
Прозорі умови
- 100 вихідних документів на місяць. Базовий ліміт у тарифі «Premium» – 100 документів/міс. Потрібно більше – можна докупити за 2.40 грн/шт.
- Ціна без підводних каменів. Тариф «Premium» коштує 594 грн/міс. – за ці гроші ви отримуєте доступ до всього функціоналу Dubidoc, без обмежень за кількістю користувачів, доступом до документів чи доплат за окремі функції. І ніяких обов’язкових оплат на рік вперед!
- Безкоштовний тариф – теж є. До 10 документів/міс. – безкоштовно. Але саме «Premium» відкриває усі переваги Dubidoc.
Dubidoc у дії: реальні сценарії
Приклад 1. Потрібно підписати акт наданих послуг. Схожий документ вже підписували разів з 200. Як таку ситуацію оптимізує Dubidoc?
- Створюєте інтерактивний шаблон: завантажуєте зразок акту наданих послуг, додаєте потрібні динамічні поля: дата, поле для ПІБ та інших даних, які має вписати контрагент. Не хочете витрачати на це час? Візьміть вже готовий шаблон із колекції Dubidoc. Надалі його можна використовувати скільки завгодно разів.
- Задаєте маршрут документові: спочатку пані Олена має переглянути документ, а потім пан Артем – підписати. Обидві сторони ви попередньо додали до вашої бази контрагентів, тому на задання маршруту підуть лічені секунди. Спершу документ потрапить на перегляд пані Олені, а як тільки вона перегляне його, док автоматично надійде на пошту пана Артема.
- Пані Олена залишає свої коментарі до документу – прямо в Dubidoc – де надає певні уточнення; їх бачать усі задіяні в підписанні документа. В даному випадку коментарі підказують пану Артему, що саме варто заповнити в цьому акті.
- Пан Артем автоматично отримує посилання. Зі свого смартфону переходить за ним, читає коментарі, заповнює інтерактивні поля, натискає кнопку «Підписати» й ставить підпис через Дія.Підпис. І це при тому, що він не зареєстрований в Dubidoc.
Іііі... Готово! Мінімум зусиль від бухгалтера – максимум віддачі: отримуєте менше ризику помилок і зручне обговорення документів усіма сторонами в єдиному просторі.
Приклад 2. У вас є типовий документ, який має заповнити кожен користувач послуг вашої компанії. Надавати цей документ кожному особисто – це тонни паперу і десятки годин витраченого часу. Що Dubidoc пропонує натомість?
Шеринг документу через публічний доступ (QR-код або посилання) 👌
- Створюєте інтерактивний шаблон потрібного документу або берете вже готовий із колекції.
- Відкриваєте для нього публічний доступ: для онлайн клієнтів – посилання, для клієнтів на фізичній точці – QR-код (як вам зручніше).
- Відвідувачі самостійно потрапляють на сторінку з документом, заповнюють інтерактивні поля і ставлять свій підпис – без реєстрації в сервісі. Вам надійде сповіщення про новий вхідний документ.
Це все! Тепер отримання підписаних типових документів повністю автоматизовано.
Приклад 3. Керівник у відпустці без ноутбуку, а документ потрібно підписати сьогодні якомога швидше?
- Завантажуєте документ в Dubidoc.
- Скидаєте посилання керівнику в Telegram / Viber / WhatsApp.
- Він відкриває посилання зі смартфона, ставить підпис. Все!
І це – без реєстрації в сервісі та інших непотрібних дій.
Тут можна навести ще безліч прикладів:
- всім співробітникам потрібно підписати угоду – використайте масовий шерінг, щоб отримати 100 підписів за 2 хвилини;
- хочете вбудувати підписання через Dubidoc у ваш сервіс – вам допоможуть віджети, які підключить програміст за 15-30 хвилин;
- звіт не можна підписувати завтра – потрібно саме сьогодні? Налаштуйте термін дії посилання, за яким можна потрапити до документа;
- та інші розповсюджені ситуації.
Dubidoc оптимізує будь-який процес вашого документообігу.
Спробуйте Dubidoc прямо зараз
🎁 Перші 14 днів тарифу «Premium» з доступом до всіх можливостей – безкоштовно. Якщо ви втомилися від складних сервісів ЕДО, прагнете простоти, автоматизації, хочете зекономити сотні людино-годин часу та потребуєте фокусу на справжніх бухгалтерських задачах – делегуйте непотрібну рутину Dubidoc.
Джерело: Dubidoc