Чи потрібно реєструвати податкову накладну при поверненні послуг
Так, потрібно. Так, відповідно до п. 201.7 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n5052 Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на рахунок у банку/небанківському надавачу платіжних послуг як попередня оплата (аванс).
На дату поверення коштів потрібно випсиати РК відповідно до п. 192.1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4621.
ПРи цьому Податковим кодексом не передбачено, що необхідінсть оформлення ПН та РК залежить від дати поверенння коштів.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Запит на зразок заповнення документації з заробітної плати
Допомога у створенні положення про касу комунального підприємства
Зміни в акцизах на газовані напої з 2026 року
Правила списання податкового кредиту при анулюванні реєстрації ПДВ
Покрокова інструкція ліквідації ФОП на єдиному податку 2гр
Як передати право підпису видаткових накладних бухгалтерам
яким документом чи способом можна передати право підписувати видаткові накладні …
ФОП 3 групи: можливості КВЕД для реклами і юриспруденції
Та займатися продажем …
Як правильно відображати знижки в чеках на ПРРО
Зміни в рахунках для сплати зарплатних податків з 1 січня
Перехід на загальну систему: врахування доходів 2025 року для ПДВ
У 2025 році ТОВ був на спрощеній системі (3-я група …
Штраф за невчасну реєстрацію ПДВ: наслідки для ТОВ
ТОВ платник ПДВ, отримало лист та ППР про накладання штрафних …
Перевірка правильності коду УКТЗЕД для продажу трактора
Як правильно оформити оплату на ключ-картку ФОПа
Чи потрібно зберігати первинні документи для ФОП 3 групи
ФОП 3 група, неплатник ПДВ ,ставка 5%. Чи потрібно мати …

