Помилка в назві фірми: наслідки використання електронних ключів
Необхідно анулювати помилкові КЕП та отримати нові з коректними даними.
Використання ключів із невірною інформацією для підписання офіційних документів може призвести до визнання електронних документів недійсними, оскільки це порушує вимоги до ідентифікації підписувача.
Електронний підпис повинен відповідати вимогам законодавства, зокрема, містити правильні ідентифікаційні дані підписувача (ст. 6 Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/851-15#n34).
Помилкова назва підприємства може призвести до невідповідності цих вимог, що ставить під сумнів дійсність підписаних документів.
Документи, підписані з використанням некоректних даних, можуть бути визнані недійсними, що ускладнює їх використання у правовідносинах. У разі спору, такі документи можуть не мати юридичної сили, що може вплинути на виконання зобов'язань
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Як правильно відображати знижки в чеках на ПРРО
Як правильно оформити оплату на ключ-картку ФОПа
Чи потрібно зберігати первинні документи для ФОП 3 групи
ФОП 3 група, неплатник ПДВ ,ставка 5%. Чи потрібно мати …
Чи може ТОВ залишитися на єдиному податку з 2026 року
Облік витрат на санаторно-курортні путівки для працівників ТОВ
Як включити рішення суду до декларації ПДВ за 2024
Відповідальність підприємств за невчасний перехід на загальну систему
Чи будуть штрафи за несвоєчасну реєстрацію коригування ПДВ
Питання щодо РРО: помилка при оплаті та компенсація втрати товару
…
Коригування ПДВ: де зазначити повернення товару від постачальника
Чи потрібно подавати пусті додатки до декларації з ПДВ
…

