Вимоги до архівування зарплатних документів: зшивати чи ні
Вимоги до оформлення справ, що передають на архівне зберігання, визначені у гл. 2 розд. VI Правил № 1000/5 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15/conv#n641.
Порядок оформлення справ залежить від строків зберігання документів:
- документи тимчасового зберігання, сформовані у справи, зберігають у теках (папках) із зав’язками, швидкозшивачах, не підшивають і не нумерують (за винятком первинної бухгалтерської документації та документів з грифом "Для службового користування" та іншими грифами обмеженого доступу), уточнення елементів оформлення обкладинки не проводять;
- документи постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, повинні бути систематизовані у справі. Також оформлення цих документів передбачає: нумерацію аркушів у справі, складання (у разі потреби) внутрішнього опису документів справи, наявність засвідчувального напису справи про кількість аркушів і про особливості фізичного стану та формування справи, підшивання або оправлення справи, оформлення обкладинки (титульного аркуша) справи.
Таким чином, вся первинна бухгалтерська документація повинна бути підшита.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Розрахунок середньоденного заробітку при виході в декретний відпустку
Зміна штатного розпису для працевлаштування осіб з інвалідністю
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Чи потрібно сплачувати ЄСВ ФОП з інвалідністю без доходу
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

