Проблеми з печаткою на видаткових накладних: правомірність та наслідки
Використання е-печатки не обов’язкове.
Порядок від 06.06.2017 р. №557, який регулює електронну взаємодію з податківцями, передбачає, що на електронному документі печатка проставляється тільки за її наявності https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0959-17#Text.
Навіть, якщо підприємство не відмовилося від використання фізичної печатки, але не оформлятиме сертифікати електронної печатки і, відповідно, не використовуватиме печатку на електронних документах — то це ніяк не вплине на дійсність податкової звітності/податкових накладних/первинних документів.
Наявність або відсутність відбитка е-печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків (ч.3 ст. 58-1 ГКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#n2637).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
🎂 Святкуємо 7EMINAR DAY разом!
Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи — лише раз на рік, не пропустіть!
Найвигідніші ціниВідповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Оподаткування комісій за овердрафт для резидентів Дія Сіті
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …
Новий закон про ліцензії: як обліковувати доходи працівника
Повернення передплати: чи потрібно проводити через ПРРО
Ставка ЄСВ для інваліда з зарплатою нижче мінімалки 2026 року
Підкажіть, будь ласка, яка ставка ЄСВ повинна застосовуватись до інваліда з …

