Включення додаткових витрат у вартість купленої нерухомості
Так, включаються.
Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», п. 8, первісна вартість об'єкта основних засобів складається з таких витрат:
суми, що сплачують постачальникам;
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків, які не відшкодовуються підприємству;
витрати зі страхування ризиків доставки;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
Таким чином:
Державне мито прямо зазначене у цьому пункті.
Послуги нотаріуса (за посвідчення договору купівлі-продажу) та послуги банку (наприклад, комісія за переказ коштів) є витратами, безпосередньо пов'язаними з придбанням нерухомості, і тому включаються до її первісної вартості як "інші витрати".
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …
Виправлення помилки з ЄСВ: терміни та штрафні санкції
Податкові наслідки відображення актів виконаних робіт у 2024 році
Зміна юридичної адреси ТОВ: заповнення заяви для реєстрації
Перехід ФОП на єдиний податок: реєстрація ПН у 2026 році
Курсові різниці та доходи ФОП при валютних операціях
Який КВЕД обрати для оренди приміщення та комунальних послуг
Подання форми F0200126 для ФОП на загальній системі
Крайній термін для взяття податкового кредиту з ПДВ 2025 року
Дата блокування …

