Чи потрібно подавати 20-ОПП при зміні власника
Якщо більше нічого не змінилось, окрім власника, подавати знову Заяву за ф.№ 20-ОПП не потрібно.
Якщо суб’єкт господарювання (орендар) у зв’язку із зміною власника (орендодавця) нерухомого майна (приміщення), яке вже орендується і використовується в господарській діяльності, укладає новий договір, а про таке приміщення орендар вже повідомив контролюючий орган як про об’єкт оподаткування, то повторно повідомляти про цей об’єкт (подавати Заяву про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП (далі – Заява № 20-ОПП) не потрібно. Якщо згідно з новим договором стосовно цього об’єкта оподаткування відбулись зміни, то Заяви № 20-ОПП подається до контролюючого органу (ЗІР, кат.116.11, https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=38337).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Чи потрібно сплачувати ЄСВ ФОП з інвалідністю без доходу
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

