Посадові інструкції
25.01.2023

Посадова інструкція радника

42

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

радника

(Код КП -2490)

 

I. Загальні положення

1.1. Працівник на посаді радника зараховується до категорії керівників.

1.2. Радник призначається і звільняється з посади тільки за наказом ________________________________________________.

1.3. Радник знаходиться в підпорядкуванні у ___________________________________.

1.4. На час відсутності співробітника на посаді радника _____________________ його права, обов'язки і відповідальність переходять до ___________________, про що оголошується у відповідному наказі ___________________________________.

1.5. Призначена на посаду радника особа повинна відповідати наступним критеріям: мати вищу професійну освіту (гуманітарну), і мати досвід роботи на керівних посадах не менше п'яти років.

1.6.Радник повинен знати:

- Законодавчі, нормативні, правові та інші акти, що регламентують ведення фінансово-економічної діяльності в організації;

- Цивільне, комерційне, фінансове, податкове і трудове законодавства України;

- Спеціалізацію, структуру компанії, плани та перспективи її розвитку, а також виробничі потужності та основні технології виробництва продукції;

- Порядок і правила розробки і затвердження планів виробничо-господарської та фінансово-економічної діяльності компанії, а також іншої документації;

- Основи організації і ведення фінансової роботи в організаціях;

- Порядок і правила укладення і виконання господарських і фінансових договорів, угод та інших документів.

1.7. У своїй трудовій діяльності радник керується:

- Законодавчими, нормативними та правовими актами України;

- Статутом компанії, нормами і правилами внутрішнього трудового розпорядку, а також іншими нормативними актами організації;

- Наказами та розпорядженнями вищого керівництва;

- Цією посадовою інструкцією.

_________________________________________________________________________.

_________________________________________________________________________.

 

2. Завдання та обов'язки

2.1. Контролює фінансову і господарську діяльність підприємства і забезпечує найбільш ефективне та цільове витрачання фінансово-матеріальних ресурсів і зниження їх втрат.

2.2. Бере участь в організації своєчасного складання фінансово-господарських та інших матеріальних договорів, та контролює належне виконання договірних умов та зобов'язань.

2.3. Бере участь у розробці заходів з економії ресурсів, економічного та ефективного використання матеріальних ресурсів компанії, а також вдосконалення витрат сировини, матеріалів, обігових коштів і запасів матеріальних цінностей.

2.4. Аналізує та проводить заходи щодо поліпшення економічних показників і формування системи економічних індикаторів роботи організації, зростанню ефективності виробництва, а також запобігає утворенню наднормативних запасів товарних і матеріальних цінностей, і перевитрати матеріальних ресурсів.

2.5. Тримає під контролем і забезпечує належне і своєчасне складання кошторисно-фінансових та інших документів і звітності про виконання планів виробництва.

2.6. При відсутності ____________________________________- на робочому місці та / або за його особистим дорученням веде переговори з клієнтами, партнерами, замовниками, підрядниками, державними та іншими організаціями.

2.7. Забезпечує контроль за дотриманням співробітниками трудової та виробничої дисципліни компанії, а також правил і норм охорони праці, вимог техніки безпеки і протипожежної безпеки.

2.8. Інформує співробітників і контролює виконання ними розпоряджень, наказів та доручень _____________________.

2.9. Доповідає _________________________ про всі наявні в роботі організації недоліки, а також пропонує заходи щодо їх усунення.

_________________________________________________________________________.

_________________________________________________________________________.

 

3.Права

3.1. Радник має право:

3.2. Давати вказівки та доручення співробітникам компанії з низки питань, що входять в його компетенцію і / або його функціональні обов'язки.

3.3. Приймати участь в обговоренні та розробці наказів, інструкцій, вказівок, договорів, кошторисів, звітності та інших внутрішніх і зовнішніх документів.

3.4. Інформувати __________________________ про всі виявлені в ході своєї трудової діяльності недоліки, проведені і / або заплановані заходи щодо усунення і запобігання повторення цих помилок.

3.5. В межах своєї компетенції, представляти інтереси компанії у взаєминах зі сторонніми організаціями, державними органами і приватними особами з будь-яких комерційних питань.

3.6. Встановлювати і розподіляти службові обов'язки для співробітників компанії.

3.7. Особисто чи за дорученням _____________________ запитувати і отримувати документи та іншу інформацію, необхідну для виконання своїх посадових обов'язків і функцій.

3.8. Вимагати від ___________________________ компанії створення та забезпечення організаційних і технічних трудових умов, а також належного оформлення і зберігання встановлених документів, необхідних для виконання своїх посадових обов'язків і функцій.

__________________________________________________________________________.

__________________________________________________________________________.

 

4. Відповідальність

4.1. Радник несе відповідальність за:

4.2. Неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, помилкові дії чи бездіяльність, неприйняття рішень, що сходять у сферу його компетенції, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, а також правилами внутрішнього трудового розпорядку, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю та кримінальним законодавством України.

4.3. Правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.

4.4. Завдання матеріальної шкоди в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.

_________________________________________________________________.

 

5. Кваліфікаційні вимоги.

5.1. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на державній службі на керівних посадах не менше 2 років або робота за фахом не менше 3 років.

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

42

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

5074

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

1

5580

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4612

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8976

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

1

4222