Звільнення працівника в умовах воєнного стану: законні варіанти
Якщо немає інформації від працівників та зв’язку з ними більше 4 місяців підряд за умови документального підтвердження ваших дій та відсутності інформації- працівників можна звільнитиза п.8-3 ст.36 КЗпП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#n204 .
Для припинення дії трудового договору за відповідною підставою мають бути одночасно дотримані дві обов’язкові умови:1) фактична відсутність працівника на робочому місці понад 4 місяці підряд; 2) відсутність інформації у роботодавця про причини такої відсутності понад 4 місяці підряд (при цьому не має значення поважність чи неповажність причин такої відсутності). Вбачається, що у випадку невиконання одночасно двох вищенаведених умов звільнення відповідно до такої підстави може бути визнано судом незаконним, наприклад, якщо працівник доведе, що протягом 4 місяців інформував роботодавця про причини своєї відсутності. При цьому, виходячи з необхідності виконання вимоги щодо відсутності працівника або інформації про нього 4 місяці підряд, не може вважатись виконанням цієї умови наявність кількох подібних періодів, які в сумі дорівнюють або перевищують 4 місяці.
Табелюйте таких працівників як «НЗ»- нез’ясовані причини й після спливу строку 4 місяці після перерваного зв’язку з ними таких працівників можна звільнити за п.8-3 ст.36 КЗпП.
Оскільки працівник відсутній на роботі у день звільнення, цього дня надішліть йому лист, у який покладіть також засвідчену копію наказу про звільнення і повідомлення про суми, нараховані під час звільнення. Так виконаєте вимоги ч.1 ст.47 КЗпП. Лист має бути з оголошеною цінністю: із повідомленням про вручення, позначкою «Вручити особисто», описом вкладення. Якщо лист повернеться до Вас, не розкривайте конверта. Зберігайте його разом із квитанцією/чеком про відправлення листа й опис вкладення. В усі можливі способи надішліть працівникові також фото наказу про звільнення — на електронну пошту, у вайбер чи інший месенджер тощо. Зробіть скрин і роздрукуйте.
Щодо розрахунку при звільненні- нараховуйте компенсацію відпустки, виплачуйте на відомий вам карт.рахунок абозберігайте на розрахунковому рахунку невиплачені кошти, у разі, коли зарплата виплачується готівкою депонуйте невиплачені кошти, обов'язково сплатіть податки (ПДФО та ВЗ- до 30 числа наступного місяця, ЄСВ- до 20 числа наступного місяця).
Рекомендую відео від нашого експерта: https://7eminar.ua/events/2808/4997 , https://7eminar.ua/events/3629/7829 .
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

