Вирішення проблеми з відрядженням та підтвердженням витрат працівника
Працівник в відрядженні розраховувався корпоративною картою. Чеки сказав що надішле, але вони десь загубились. Як вирішити цю ситуацію? Чи можемо ми вартість витрат, не підтверджених документально, утримати з зарплати працівника?
Чи потрібно провести їх як додаткове благо працівника?
І що якщо з моменту авансового звіту пройшло більше двох місяців. Чи можна в поточному місяці провести утримання/нарухування додаткового блага, чи потрібно коригувати попередній період?
Непідтверджені документально витрати з корпоративної картки мали бути повернені працівником на поточний рахунок, готівкою в касу підприємства або утримані із його зарплати за заявою, а у разі неповернення - визнані додатковим благом працівника.
Відзвітуватись працівник мав до закінчення місяця, наступного після місяця завершення відрядження (пп. 170.9.3 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n21072).
У місяці звітування мало відбутись або повернення коштів або визнання додаткового блага.
Оскільки повернення не відбулось, зазначені кошти стали додатковим благом і його треба було нарахувати у місяці звітування, адже саме тоді виникає зобов’язання сплатити ПДФО та ВЗ.
На нашу думку, оскільки це не було зроблено вчасно, необхідно провести нарахування додаткового блага та утримати ПДФО та ВЗ із зарплати працівника за поточний місяць у порядку проведення добровільного перерахунку ПДФО на підставі пп. 169.4.3 ПКУ та відобразити це у додатку 4ДФ за поточний місяць без проведення уточнення минулих періодів.
Про проведення такого перерахунку доцільно скласти бухгалтерську довідку.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

