Які документи потрібні для введення основних засобів в експлуатацію
Для введення основних засобів в експлуатацію потрібен Акт введення в експлуатацію основних засобів, який затверджує керівник. Окремий наказ керівника для цієї мети не є обов'язковим, оскільки в акті містяться всі необхідні дані для обліку, наприклад, строк експлуатації та матеріально відповідальна особа. Проте, наказом керівника має бути затверджений склад комісії, яка складає цей акт
Форма акту для комерційних підприємств на сьогодні не регламентована. але можливо використовувати форму акту з Наказу 818 Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1336-16#Text
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Внесення запису про зміну прізвища в трудову книжку робітниці
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Узагальнення товарів у фіскальному чеку та способи оплати
Алгоритм дій для переходу з ПДВ на ЄП 3 групу
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Як розпочати ведення касової книги для ТОВ з ПРРО
Чи існує посада продавець-касир у сучасних компаніях
Документація для ФОП: сплата без призначення та РРО облік
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
ПДВ на реалізацію с/г продукції нижче собівартості: нюанси
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Питання про застосування 7% ПДВ на медичні ваги
ТОВ-платник ПДВ, продаємо різні ваги. Придбали у постачальника медичні …
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …

